* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

פתרון לנשירת שיער תורשתי – יש דבר כזה בכלל?

התקרחות גברית אינה דבר של מה בכך. נכון, הרבה גברים מקריחים, ויש כאלה שנהנים מזה והקרחת מתאימה להם בול. אבל יש לא מעט גברים שלא נהנים מזה. איבוד שיער גורם לנו פעמים רבות לפגיעה בביטחון העצמי ולתחושת חוסר אונים. 
תוכן עניינים

הרי השיער שלנו הוא אחד הדברים שמגדירים אותנו. בניגוד לכל מיני דברים שונים שעלולים לקרות לגוף שלנו, קשה מאוד להסתיר התקרחות גברית. את הכרס שמתפתחת לחלקנו אפשר להסתיר קצת עם חולצה גדולה, נקודות חן וכתמי לידה גם אפשר להסתיר בקלות ברוב המקרים על ידי ביגוד מתאים.

אבל מה עם השיער? איך אפשר להסתיר את אחד הדברים שיותר בולטים אצלנו? הרי שיער זה מסוג הדברים שגם עם מסתירים פתאום – זה די בולט.

הכלל הזה נכון בעיקר למבוגרים יותר בינינו, בני 30-45. עד אז, יכול להיות שתצליחו לסגל לעצמכם מראה של מישהו שהולך עם כובע וזה בסדר גמור. יחד עם זאת, אם תתחילו עם הכובע מאוחר מדי, כנראה כולם יבינו שאתם האלה שמנסים להסתיר נשירת שיער. 

כדאי שתדעו שאם אתם מרגישים ככה, אתם לא לבד. התקרחות גברית נפוצה מאוד. למעשה, עד גיל 70, כשמונים אחוזים מאיתנו יחוו התקרחות כלשהי.

ישנן כמה סיבות לנשירת שיער, אך הגורם הגנטי והתורשתי הוא אחד הנפוצים בהם. למעשה, התקרחות תורשתית מאוד שכיחה ברחבי העולם, וכחצי מהגברים מתמודדים איתה עוד לפני גיל 30. כשזה מגיע לנשים, אגב, המספרים הרבה יותר נמוכים. רק 15% מהנשים חוות התקרחות תורשתית לפני גיל הבלות. לאחריו, המספר מזנק לכחצי מהנשים. 

אם אתם מתמודדים עם התקרחות גברית, אבל דווקא לאבא שלכם יש שיער מלא על הראש, דעו שזה הגיוני מאוד. נשירת שיער תורשתי מועברת בתורשה פוליגנטית והיא עלולה להגיע אליכם מהצד של האבא, אך גם מהצד של האמא. 

התקרחות גברית גנטית נוצרת לאחר שההורמון הגברי טסטוסטרון משתנה בתהליך טבעי בגוף להורמון דהידרוטסטוסטרון. 

ההורמון הזה אחראי בין השאר על הפגיעה בזקיקי השערה, אותם איברים תת-עוריים שאחראים על ייצור השערות שלנו. בעקבות הפגיעה הזאת, שלב הצמיחה של השערה מתקצר, וזמן ההמתנה בין ייצור שיערות שונות מתארך.

כך נוצר מצב שבו הראש שלנו מתחיל להתרוקן משיערות בצורה בולטת לעין.

במקביל, זקיקי שיער שלא פועלים בצורה תקינה עלולים לייצר שיערות דקות ובהירות שבקושי נראים בעין בלתי מזויינת. מדובר על אותן שיערות שניתן לראות אם מסתכלים על הגוף שלנו מקרוב. לעומת זאת, כשמסתכלים מרחוק, או סתם ממרחק סביר – נראה כאילו אין שיער. 

איך לזהות התקרחות תורשתית?

בניגוד לצורות אחרות של התקרחות, כגון בשל טראומה, התקרחות תורשתית היא תהליך מתמשך והדרגתי שבמהלכו שיער הראש הולך ומידלדל בתקופה שנמשכת ברוב המקרים שנים ספורות. 

במהלך השנים האלה, הראש שלנו הופך ממלא בשיער עבה, חזק וארוך, למלא בקרחות, בשיער פלומתי דק, קצר וכמעט שקוף.

בדרך כלל, התקרחות תורשתית אצל גברים תבוא לידי ביטוי באזור המפרצים והפדחת, עד שהיא פוגעת בכל קודקוד הראש.

אצל נשים שמתמודדות עם התקרחות גנטית, המצב מעט שונה. בעוד שהן ימשיכו ליהנות ברוב המקרים משיער מלא בקדמת הראש, בכתר הראש הן צפויות לסבול משיער דליל וחסר. 

יש מה לעשות נגד התקרחות גברית תורשתית?

אם הגעתם עד לכאן, כנראה שאלתם את עצמכם כבר יותר מפעם אחת איך למנוע נשירת שיער, וסיכוי סביר שהתחלתם לחפש פתרון לנשירת שיער. 

אנחנו לא רוצים למשוך אתכם עוד, אז פשוט נענה לכם בפשטות שכן – יש פתרון לנשירת שיער, גם כשמדובר באיבוד שיער בשל גורמים גנטיים, כמו שפירטנו למעלה. 

יחד עם זאת, חשוב לשים לב שישנם פתרונות שנועדו להסתיר את נשירת השיער, כמו השתלה, שזירה ופתרונות דומים. הפתרונות האלה לא באמת מביאים למניעת נשירת שיער, אלא רק להסתרה של הקרחת, ממש כמו פאה. 

ההבדל בין פאה לבין השתלת שיער הוא בעיקר הנראות. פאה נראית הרבה פחות טוב מהשתלת שיער. הבדל נוסף הוא שבעוד שפאה היא פתרון מהיר, השתלת שיער דורשת שתסתובבו זמן רב עם משהו לא ברור על הראש. 

מצד שני, יש פתרונות שמשפיעים ישירות על נשירת השיער, ועוזרים להחזיר את הזמן לאחור, ואת הקרקפת שלכם לאותם ימים שבהם הייתם מעבירים את היד בשיער ועדיין היה שם משהו.

אחד הפתרונות שמעורר התלהבות רבה בקרב גברים שסובלים מנשירת שיער הוא הערכה של חברת שורשים. הערכה, שמורכבת מבקבוקי ספריי, רולר, שמפו, ייעוץ וליווי, מאפשרת לכם לטפל בנשירת שיער באמצעות שימוש בחומרים טבעיים בלבד. 

טיפול טבעי לנשירת שיער

גברים רבים שמאבדים שיער מחפשים פתרון כלשהו שיחלץ אותם ממצב הביש אליו הם נקלעו. חלקם מוכנים להמר על כל הקופה ולקפוץ על כל תכשיר, משחה או שמפו שמציעים להם, ולא משנה מה הם מכילים. 

הבעיה הגדולה בגישה הזאת היא שתכשירים רבים מיוצרים מחומרים כימיים. החומרים האלה עלולים לגרום לתופעות לוואי – חלקן אפילו קשות. זוכרים שמקודם התייחסנו לקושי להסתיר את ההתקרחות? עכשיו דמיינו מה זה אומר להסתיר כתמים על הראש או כוויות שנגרמו מחומרים כימיים מסוכנים.

למזלנו, חברת שורשים התייחסה לסכנה הזאת, ובחרה לייצר את התכשיר למניעת נשירת שיער מחומרים טבעיים בלבד. 

לחומרים האלה יש כמה תפקידים. בשלב הראשון, החומרים הפעילים בתכשיר מנקים את עור הקרקפת ומסירים שכבות שומן ורעלים שמצטברים סביב בסיסי השיערות.

לאחר מכן, כשהראש נקי מלכלוך, לחומרים הפעילים של שורשים קל יותר להיכנס אל תוך הראש ולהפעיל את הקסם שלהם על זקיקי השערה. למעשה, לא מדובר בקסם כלל וכלל, אלא בחומרים בדוקים ומנוסים שמחדשים את פעילות זקיק השערה. 

במקביל, הרולר המזותרפי ממריץ את זרימת הדם בקרקפת. כך זקיקי השיער יכולים לקבל מזרם הדם את כל הדברים הטובים שהם צריכים לקבל כדי לעבוד כמו שצריך. 

לחברה יש כבר כ-16 אלף לקוחות והיא נהנית מאחוז גבוה של לקוחות מרוצים. הלקוחות עד כדי כך מרוצים, עד שחברת שורשים לא מפחדת להתחייב על החזרת הכסף במידה ולא תהיו מרוצים מהתוצאות. 

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להילחם בנשירת השיער עם הערכה של שורשים, היא לשאול את עצמכם שלוש שאלות:

  • האם עדיין יש שיער דליל באזור בו אתם רוצים לטפל?
  • האם אתם בני 40-18?
  • האם הנשירה החלה בשבע השנים האחרונות?

במידה ועניתם בחיוב על שלוש השאלות האלה – מזל טוב, אתם יכולים ליצור קשר עם שורשים כדי לשוחח עם יועץ בנוגע להתמודדות שלכם עם נשירת שיער.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: