* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

פתרון לנשירת שיער: איך לא חשבו על זה קודם?

טיפול בנשירת שיער, אבל כזה שעובד, נתפס בעיני הרבה גברים כ"גביע קדוש" - סוג של שאיפה רחוקה, פנטזיה ויש כאלה שיגידו שמדובר אפילו באשליה. אמנם אנחנו כבר במאה ה-21, ישנם גברים רבים שאוהבים מאוד את הקרחת שלהם, וחיים איתה בשלום.
תוכן עניינים

אבל עדיין יש המוני גברים שאינם מרוצים מנשירת השיער שלהם, ורוצים שינוי. למרות זאת, הם משוכנעים שאין טיפול בהתקרחות גברית. האנושות הצליחה להגיע לירח (ועוד רגע אנחנו מגיעים למאדים), אנחנו יודעים המון על אטומים, פיזיקה קוואנטית ועוד מלא דברים מטורפים – אבל לא לטפל בשיער. 

נראה לכם שזה הגיוני?

אם במקרה אתם מאותם גברים שלא מאמינים שסובלים מסימני התקרחות ועדיין לא מאמינים שיש פתרון לאיבוד שיער, כדאי שתקראו עד הסוף, כי הגיע הזמן שתנפצו את המיתוס הזה שמתקיים אצלכם בראש. בשורה התחתונה, יש אפשרות למניעת נשירה, והיא אפילו בכלל לא מסובכת. 

בכל תחום האופנה, גברים נמצאים כמה צעדים אחרי נשים. נכון, אנחנו כבר יודעים לעשות שופינג, להתאים בגדים ולתת הופעה בכל פעם שאנחנו יוצאים מהבית. ובכל זאת, אם תחשבו על זה קצת, תבינו שזה שינוי שנעשה בשנים האחרונות. 

עד לפני כמה שנים, לא היה לנו מבחר גדול. ג’ינס, חולצה ויאללה לצאת לעבודה. מקסימום מכנסיים טיפה יותר מחויטים וחולצת פולו. כל האפשרויות שלנו הסתכמו בבגדי ספורט, ספורט-אלגנט ואלגנט. זהו. zה נכון גם בכל מה שקשור לטיפוח. נשים הולכות לקוסמטיקאיות, להסרת שיער, לטיפולי מיצוב, מיצוק ומתיחה, טיפולי צלוליט, מספרה, דיאטנית ומה לא. אנחנו?

אנחנו לא הולכים להיכנס במאמר הזה לתולדות התפתחות הגבר כי אף אחד מאיתנו לא רוצה לשמוע שיעור היסטוריה ותיאוריה משמימים, מה שכן, ננסה להבין מה עומד מאחורי התפיסה של גברים רבים שחושבים שאין מה לעשות עם התקרחות גברית. 

כמו שכבר ציינו, עד השנים האחרונות, התפיסה הרווחת הייתה שיש טיפוח ויופי, יש גברים – ושני הדברים האלה לא מתחברים. כמו שמן ומים.  בינתיים, עם הימים שחולפים, צצו עוד ועוד גברים שביקשו לשנות את המצב הזה. הם רוצים להיות גם גברים וגם יפים. 

וזה לגיטימי לחלוטין

הבעיה היא, שבעבר האנשים האלה היו סוג של פורצי דרך. הם היו בודדים במערכה והסתכלו עליהם מוזר. חברות מוצרי הטיפוח לא פיתחו מוצרים לאותם גברים פשוט כי הם היו מיעוט. יותר נוח היה להם להמשיך עסקים כרגיל עם מוצרים לנשים. 

נוצר מצב שבו יש תנועה של גברים שמעוניינים לפרוץ את תקרת הטיפוח הנמוכה, אך אין מי שיעזור להם בנושא הזה. במקביל, נושא הטיפוח אצל גברים סבל מיחס קר מצד גברים רבים בעצמם.

הרי באותם ימים, טיפוח ודאגה לנראות הייתה נתפסת כמשהו, איך נאמר, נשי. הרבה אנשים חשבו שדאגה לנראות שלנו היא סוג של מותרות ששייכת לאוכלוסיה מאוד ספציפית, שלא היתה מוכרת ופופולרית באותם ימים.

דמיינו לעצמכם את המצב הבא: השנה היא 1995, אתם מתחילים להקריח ומחפשים פתרון להקרחת שיער. הדבר ההגיוני לעשות הוא לפנות לד”ר גוגל כדי לחפש פיתרון, אבל באותה שנה לא היו לנו הרבה אפשרויות.  אתר וואלה רק הושק, גוגל עדיין לא הוקמה, והאפשרויות היו מאוד מוגבלות. כל מה שנותר הוא לשאול חברים מה אפשר לעשות נגד איבוד שיער. 

אבל אל תשכחו – רוב החברים שלכם חושבים שטיפוח גברי הוא משהו שפחות מתאים, ובטח לא משהו שמדברים עליו. אתה מקריח? כל הכבוד! זה מה שגברים עושים וככה זה צריך להיות.  חברו לזה את העובדה שהתקרחות גברית היא ברוב המקרים תוצאה של הורמונים גבריים – ותקבלו עוד סיבה מדוע לגברים קשה היה יותר להתחבר לעצירת התקרחות. 

אגב, אם שאלתם את עצמכם – אז התשובה היא כן. ההורמונים שלנו הם הסיבה לכך שאנחנו מקריחים בראש, אבל הופכים להיות שעירים מהאוזניים ומטה. 

הזמנים משתנים, וטיפולים לנשירת שיער כבר כאן

למרות כל היחס שהיה בעבר, כיום כבר הרבה יותר נפוץ לראות גברים שדואגים להיראות הכי טוב שהם יכולים. אנחנו מבינים שגם לגברים מותר להתהדר, להתגנדר וגם להסתרק. אם הגעת עד לכאן, אפשר להניח שאתה מתבאס בכל פעם שאתה מסתרק. לפני שאתה מתייאש סופית מהשיער, כדאי שתדע שיש פתרון לנשירת שיער – והוא ממש כאן.

הרי בינינו, לא יכול להיות שפיצחנו את האטום, יש לנו טלפונים חכמים מאוד ועברנו את מהירות הקול כבר ממש מזמן – אבל לא נצליח להתמודד עם עצירת התקרחות. בשביל מה המדע התקדם כל השנים האלה? יכול להיות שתופתע שדווקא אחד הפתרונות היעילים בשוק הטיפול בהתקרחות גברים לא מצריך חומרים מתקדמים ומולקולות כימיות זוהרות בחושך. אפילו להיפך – הוא מיוצר מרכיבים טבעיים בלבד.

למעשה, ערכת הטיפול בנשירת שיער לגברים של חברת שורשים, מבטיחה אפס תופעות לוואי בזכות השימוש בחומרים טבעיים בלבד. הדבר היחיד שאתם עלולים להתקל בו זו אדמומיות קלה שתעבור כרבע שעה לאחר הטיפול.

בשורשים הבינו שעל מנת לטפל בנשירת שיער, צריך להתעמק בשורש השערה. בניגוד לתכשירים כימיים להצמחת שיער, בשורשים החליטו לחזור אל המקורות – ולהביא את הטבע אל תוך הקרקפת.  זו מתנה שהגוף ישמח לקבל. החומרים הפעילים מנקים את הקרקפת מרעלים ומשכבת השומן שנמצאת עליו. כך יכולים תמציות הצמחים לפרוץ דרך אל עבר זקיקי השערות ולעשות את ה”קסם” שלהם.

נכון, לא מדובר באמת בקסם, אלא במדע משולב עם טבע. אבל מצד שני, איך אפשר לקרוא להפסקת נשירת שיער בתוך 60 ימים אם לא קסם? אם אנחנו כבר מחפשים שמות לתהליך הזה, איך תקראו לצמיחה מחודשת של השיער בתוך 90 יום?

אנחנו מאמינים במוצר שלנו עד כדי שאנחנו מתחייבים להחזיר את הכסף לכל לקוח שלא יהיה מרוצה מהתוצאות. אחרי יותר מ-16,000 לקוחות, אנחנו יכולים להגיד בוודאות שהם מרוצים. מתוך 16 אלף הלקוחות שלנו, יש לא מעט שהגיעו אלינו כשהם לא בטוחים בנוגע לטיפול ולתהליך. אחרי שיחה עם היועצים שלנו הם החליטו ללכת על זה, והיום הם נהנים לעמוד מול המראה ולסדר את השיער בכל בוקר מחדש. 

אל תחכה יותר מדי. זקיקי השערה לא הופכים להיות צעירים יותר. הצטרף עכשיו להצלחה של שורשים, ותעצור את סימני התקרחות האלה שכבר אי אפשר להסתיר מאף אחד.

פתרון לנשירת שיער
5/5

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: