* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

נשירת שיער לגברים: למה זה קורה והאם ניתן להחזיר את השעון אחורה

כשזה מגיע לנשירת שיער גברים רבים מוצאים עצמם אובדי עצות. רובם רוצים לטפל בזה אבל לא יודעים אם זה אפשרי בכלל. וגם אם כן - איך ניגשים לזה? כדי להבין מה עושים נגד נשירה, חשוב להבין קודם כל מה גורם לתופעה המרגיזה הזאת. 
תוכן עניינים

לפני שאנחנו נכנסים לעובי השערה, כדאי שתדעו שהתקרחות גברית היא תופעה די שכיחה. אתם לא היחידים שמתמודדים עם איבוד שיער.  בשלב מסויים בחייהם, רוב הגברים חווים נסיגת שיער. סימני התקרחות כאלה מתחילים בדרך כלל בקו השיער הקדמי ובצדדי הראש.  למעשה, עד גיל 70, רוב הגברים יתמודדו עם התקרחות ברמות שונות ומשיער דליל. 

סיבות לנשירת שיער

על ראש ממוצע יש כמאה אלף שערות, ומדי יום נושרות ממנו באופן טבעי בין 100 לבין 150 שערות. נשירה כזאת אינה סממן של התקרחות, אלא סממן של ראש בריא. נשירת שיער לגבר מתרחשת ברוב המקרים בגלל שהשלב שבו השערה צומחת מתקצר, והזמן שבו זקיק השיער נח עד שהוא מתחיל לייצר שערה נוספת – מתארך. 

בנוסף לזה, בתהליך ההתקרחות, סיבי השיער על ראשם של גברים רבים הופכים דקים יותר, והם כבר לא כמו השיערות שהיו לנו על הראש עד כה.  למעשה, התקרחות גברית נובעת בעיקר בגלל סיבות גנטיות והורמונליות, כשההורמון העיקרי שמשפיע על איבוד שיער לגברים הוא הורמון בשם דיהידרוטסטוסטרון. 

ההורמון הזה נוצר מתוך ההורמון הגברי טסטוסטרון, לאחר שזה האחרון עובר תהליך באמצעות אנזים שנקרא אלפא-רדוקטז 5. לרוב הגברים שחווים התקרחות בקודקוד יש רמות גבוהות של האנזים הזה בקרקפת. הריכוזים הגבוהים של ההורמון הזה גורמים לעליה בריכוז ההורמון דיהידרוטסטוסטרון – ולדילול השיער. 

בדיקת התקרחות – כך תעשו זאת בבית

אם אתם מרגישים שאתם מתחילים להקריח, תוכלו לבדוק את זה בצורה פשוטה יחסית בבית.  אל דאגה, אתם לא צריכים לבדוק את ההורמונים שלכם או לעשות בדיקות מסובכות אחרות, אלא פשוט להסתרק.

עכשיו, שאנחנו יודעים שגם בראש בריא יש נשירת שיער, כל מה שנותר לנו לעשות הוא להסתרק ולספור כמה שיערות יש על המסרק.  כדי לעשות את זה בצורה קצת יותר רצינית, ודאו שהמסרק נקי לפני שאתם מתחילים להסתרק. לאחר מכן, השתמשו בו כדי להסתרק במשך כחמש דקות. 

לפני שאתם עושים זאת, חשוב לדעת שלא צריך להסתרק בצורה מיוחדת כדי לבדוק אם אתם מתקרחים. אל תתחילו לחרוש את הראש בכוח רב. סירוק רגיל, כמו זה שעשיתם אתמול יספיק. אלא שצריך לעשות זאת כחמש דקות.  לאחר הסירוק, קחו את המסרק, תתחילו להוציא ממנו את השיערות וספרו אותם. יש שם בין מאה לבין 150 שיערות? אתם במצב טבעי ורגיל. 

מומלץ לחזור על הבדיקה הזאת מדי פעם, כדי לבדוק אם מגמה קבועה. אם יום אחד גיליתם פחות שיערות על המסרק או אולי יותר – אל תיבהלו! חזרו על הבדיקה הזאת במשך כמה ימים כדי לדעת שמדובר בתהליך קבוע, ולא במשהו רגעי שחולף אחרי יום או יומיים.

קרקפת בריאה

נשירת שיער מסטרס

גורם נוסף לנשירת שיער אצל גברים הוא לחץ נפשי. בניגוד להתקרחות הגברית הרגילה, איבוד שיער שנובע בגלל לחץ נפשי הוא מאוד ייחודי.  בניגוד לנשירת שיער רגילה, סימני התקרחות בעקבות סטרס הם בולטים על ציר הזמן. הכוונה היא שבמקום נשירה איטית וקבועה, תהיה נשירה מהירה ולזמן מוגבל.

בדרך כלל, הנשירה מתחילה כמה חודשים אחריי האירוע שגורם למתח. לרוב מדובר על שלושה עד שישה חודשים. בשל כך, להרבה אנשים קשה לקשר בין האירוע לבין סימני ההתקרחות.  כך לדוגמא, אם חס וחלילה פוטרתם מהעבודה שלכם בתחילת השנה, יכול להיות שפתאום בחודש מאי תסבלו מנשירה מטורפת בשיער. 

בניגוד להתקרחות גברית רגילה, התקרחות שנובעת מלחץ לא צריכה טיפול מסויים. כמו שהיא הופיעה, ככה היא צפויה להיעלם, והשיער שלכם יחזור לעצמו. 

נשירת שיער גברים – האם זו גזירת גורל?

בנושא של נשירת שיער גברים סובלים הרבה יותר מנשים, שכן הם מתחילים לאבד את השיער שלהם בעשור השני או השלישי לחייהם, ובעוד חלק מהם משלימים עם הבעיה, חלקם מנסים לטפל בה. במקרה של נשירת שיער גברים מחפשים אחר כמה וכמה פתרונות. 

ניתן ללכת על הפתרון הקלאסי והמיושן מעט של חבישת פאה, או אפילו על ניתוח להשתלת שיער, כאשר כיום, עם השיטות החדשניות, לבטח בטורקיה, ניתן להגיע לתוצאות מרהיבות שיעשו חסד עם אותם אנשים שסובלים מהמצב.

הפתרונות הזמינים במקרים של נשירת שיער גברים

הפתרונות בנושא של נשירת שיער גברים הם מגוונים ומתחלקים לשתי פתרונות עיקריים – הזמניים והקבועים. מבחינת הפתרונות הזמניים, כיום ישנם תכשירים אפקטיביים ביותר לבעיית נשירת שיער, כולל ספריי, משחות ומילויים שונים שעושים עבודה נהדרת. 

יש גם תכשירים שכוללים קראטין, שהוא החומר שממנו עשוי השיער שלנו, והוא זה שמסתיר את הקרחות הקטנות ואף מעודד את הצמיחה בצורה הטובה ביותר. בתוך כך, יש גם לא מעט אנשים שמנסים תרופות סבתא כמו דבש, אבוקדו ועוד מאכלים שונים, במטרה להגיע לפתרון שיניח להם את הדעת.

נשירת שיער גברים – בדרך לרעמה עוצרים בטורקיה

הפתרונות הקבועים כיום הם מאוד ברורים ואיכותיים. אנשים שרוצים להשיג את התוצאה המושלמת של השתלת שיער טסים מרחק של שעה לטורקיה, מבצעים תהליכים של השתלת שיער מתקדמת, ומקבלים לוק חדש לחלוטין. 

זה יכול להיות מילוי של קרחות, הקדמת קו השיער או כל דבר אחר שמשדרג את המראה. בנושא של נשירת שיער גברים אין כל ספק שזה הפתרון האיכותי והמתקדם ביותר כיום.

על התופעה של נשירת שיער גברים

נשירת שיער גברים היא תופעה שיכולה להתרחש בכל עת, אם כי היא משפיעה על גברים שונים בצורה שונה. יש אנשים שהנושא לא מפריע להם, ואחרים שפשוט מגלחים את כל הראש. עם זאת, חשוב לדעת ולהבין שהפתרונות כיום קיימים, והם איכותיים מאוד. בין אם מחפשים אחר פתרון זמני או קבוע, אפשר לקבל מענה מושלם, והעלויות הן לא כל כך גבוהות כבעבר.

נשירת שיער גברים כתופעה בלתי נמנעת אך לא בלתי פתירה

בנושא של נשירת שיער גברים לרוב מתחילים לסבול בעשור הרביעי לחייהם. אחרי שנות ה-20 העליזות, מגיעות שנות ה-30 בהם אנשים יכולים לסבול מאובדן שיער מכל מיני סיבות – מחסור בשינה בעקבות ילדים, לחץ בעבודה או כל סוג של תהליכים פיזיולוגיים בתוך הגוף. זה בלתי נמנע, והתרופה למניעת התקרחות עדיין לא הומצאה, אלא רק האפשרות לטפל בבעיה.

נשירת שיער גברים היא הפיכה!

האפשרויות שעומדות כיום בפני אנשים הן רבות, וגם כאשר ישנה נשירת שיער גברים יכולים להיות סמוכים ובטוחים שאפשר למצוא את המענה המושלם לבעיה שלהם. כיום יש הרבה מומחים שיכולים לתת ייעוץ, בארץ ובחו”ל, וכן המון מידע זמין ברשת, אותו אפשר ללקט וממנו אפשר ללמוד. הפתרון האידאלי נמצא בהישג יד, וכל אחד יכול להגיע למטרה שלו בקלות ובמחיר נוח.

איך עוצרים נשירת שיער

אם אתם מחפשים פתרון לנשירת שיער לגברים, הגעתם למקום הנכון. ישנם כמה פתרונות וכאן נסקור את הדרכים הנפוצות.  ייתכן שכבר חקרתם קצת בנושא, וגיליתם שיש שיטות סמי-כירורגיות לטפל בהתקרחות. השיטות האלה, שכוללות השתלות ועוד פעולות שונות, יכולות להיות יעילות, אך הן יקרות יחסית ודורשות תהליך החלמה איטי.

במהלך תקופת ההחלמה, השיער החדש על הראש נראה, איך נאמר, לא הכי טוב. במילים אחרות, זה עלול להיראות כאילו ניסיתם להדביק פאה לראש שלכם. בזמן הזה, עד שהראש מחלים, רבים מעדיפים ללכת עם כובעים או שהם פשוט נמנעים מלפגוש חברים, מכרים וסתם לצאת לרחוב. 

אם אתם מעדיפים להימנע מהמחירים הכבדים שצריך לשלם כל מי שרוצה לעשות השתלה ותהליכים דומים, ייתכן ואתם מחפשים תכשירים שונים להצמחת שיער.  במקרה כזה, כדאי לכם לנסות קודם כל מוצרים לשיער מחומרים טבעיים בלבד. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלתכשירים רבים יש תופעות לוואי שונות. 

כשזה מדובר בראש שלכם, תופעות הלוואי בשימוש בתכשירים כימיים עלולות להיות לא נעימות בכלל. בין אם מדובר בפגיעה (גם אם זמנית) בשיער, בפגיעה בעור הקרקפת ועוד. לכן, תכשירים המכילים מוצרים טבעיים הם עדיפים.  ערכת טיפול בנשירת שיער לגברים של חברת שורשים עשויה מחומרים טבעיים בלבד, ומתמציות של צמחים שונים. 

בכל הנוגע לתופעות לוואי, לאחר השימוש בערכה של שורשים אתם עלולים לגלות אדמומיות קלה בעור הקרקפת. אל תבהלו! האדמומיות הקלה צפויה לעבור בתוך כרבע שעה בלבד, ואתם יכולים לצאת החוצה ולפגוש אנשים בלי שום חשש.

טיפול בנשירה לגבר

ישנו רגע מסוים בחייהם של הרבה גברים, בו הם מגלים כי הם מתחילים לאבד את השיער שלהם. המבט הזה במראה, שמגלה שישנה התחלה של מפרץ, או נקודה ריקה במקום בו היה פעם שיער, הוא מבט מלחיץ, שגורם לאנשים להרגיש זקנים ולא טוב עם עצמם. 

אנשים קמים בבוקר ומגלים שקו השיער שלהם נסוג, או שהאזור בקדמת הראש הוא קצת יותר דליל מהחלקים האחרים, כאשר בהרבה מאוד מקרים, אנשים כבר מתחילים לחפש אחר טיפול בנשירה לגבר אשר יהיה אפקטיבי.

מציאת טיפול בנשירה לגבר

הנושא של חיפוש אחר טיפול בנשירה לגבר הזה הוא כאוב ומורכב, וישנה בחירה חשובה לבצע. האם להיכנע לטבע ולהוריד את השיער, או להמשיך להתנהל כרגיל, או לבצע פעולות אקטיביות שיאטו או יפסיקו את אובדן השיער. 

הרבה אנשים אשר מתחילים לאבד את השיער, מאבדים את הביטחון העצמי ונפגעים באספקטים אישיים, זוגיים ואפילו מקצועיים. נראות וטיפוח הם חשובים מאוד בגילאים הצעירים ולכן, אנשים בוחרים שלא לוותר.

הטכנולוגיה מתקדמת בתחום טיפול בנשירה לגבר

לא רק גברים סובלים מהקרחה, אך כמובן שמדובר בהרבה יותר גברים מנשים. ההקרחה אצל גברים מתחילה גם בגיל מוקדם יותר, ולכן, חשוב להתחיל בטיפול מוקדם, כאשר חלקיקי השיער עוד מתפעלים טוב, כדי להגיע לתוצאות טובות יותר. 

בחיפוש אחר טיפול בנשירה בגבר מגלים מהר מאוד כי הטכנולוגיה של היום כל כך מתקדמת, כך שיש המון דרכים להגיע לתוצאות נהדרות. הסוד הוא להתחיל מטיפולים קלים וסולידיים, ולהמשיך קדימה לטיפולים כירורגיים ופולשניים יותר כמוצא אחרון.

האפשרויות של טיפול בנשירה לגבר

בעבר, טיפול בנשירה לגבר היא מסתכם או בפיאה או בניתוחים מפוקפקים של השתלות שיער, עם תוצאות שהיו בינוניות במקרה הטוב, ומזעזעות במקרה הרע. הפתרונות הללו עדיין קיימים, אך הם כמובן פחות פופולריים ועדיין די יקרים. 

כיום האפשרויות הן הרבה יותר מושכות, כאשר בראש ובראשונה, ניתן להתחיל עם תרופות סבתא ותכשירים ביתיים, ולראות האם יש תוצאות. מדובר באחוזי הצלחה נמוכים, אך משהו ששווה ניסיון שכן הוא ללא כל סיכון או הוצאות מיותרות.

האופציות הנגישות של טיפול בנשירה לגבר

אנשים אשר מיצו את האופציות הביתיות יכולים להמשיך לשתי האופציות המרכזיות שלא כוללות ניתוח – שימוש בספריי או תכשירים, העשויים לרוב מקראטין לשיער, או שימוש בתוספות שיער חדשניות. הספריי או התכשירים הם פתרונות זמניים וזולים, אשר מכסים את האזורים הקרחים וממלאים אותם. 

בעזרת מכשיר כמו דרמה רולר אפשר גם לעורר את החלקיקים, והוא הוכיח את עצמו כיעיל עבור הרבה אנשים. תוספות השיער הן פתרון לטווח יותר ארוך, אך הן מעט יקרות יותר, ולאו דווקא מתאימות להרבה גברים.

הבחירה האיכותית ביותר בנושא טיפול בנשירה לגבר

האופציה הטובה ביותר בנושא של טיפול בנשירה לגבר היא כמובן ניתוח להשתלת שיער. הטכנולוגיה היום היא כל כך מתקדמת, כך שהשיטת הביצוע היא מהירה, פולשנית במידה מועטה, כמעט לא כואבת ובעיקר אפקטיבית מאוד. 

לרוב, ההשתלות נעשות בטורקיה, שהיא בירת ההשתלות העולמית, והתוצאות הן מרהיבות. אנשים שטסו לטורקיה עם שיער דליל, קו שיער נסוג, וקרחות במרכז הראש, חוזרים עם רעמה מרשימה בסך הכל כמה ימים לאחר מכן.

נגיש וזמין – טיפול בנשירה לגבר

טיפול בנשירה לגבר הוא תחום נגיש וקל מאוד כיום. ראשית, לא כל הגברים מתמודדים עם הבעיה, ובוחרים פשוט לגלח את הראש, בדבר שהוא מאוד מקובל. אם בחרתם להתמודד, תוכלו להתחיל בקלילות עם תכשירים ומשחות שונות, או דרמה רולר לעידוד צמיחה. 

במקרה והלכתם לכיוון קיצוני יותר – השתלת שיער בטורקיה לבטח תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

תוך כמה זמן הטיפול עובד

לטיפול טבעי בנשירת שיער של חברת שורשים יש כמה שלבים. בתוך 60 (כחודשיים) הנשירה שלכם צפויה להפסיק. בתוך כ-90 ימים (שלושה חודשים), השיער שלכם יתחזק ויתעבה, והקרקפת שלכם תיראה טוב.

לאחר התקופה הזאת, תוכלו להפסיק את השימוש הקבוע בערכה של שורשים, ולהמשיך בטיפולים בשמפו מיוחד בביתכם, על פי השינויים שמתחוללים בראשכם.

הערכה של שורשים משלבת תמציות של חומרים טבעיים שנועדו לחדש את פעילות זקיקי השערה ורולר מזותרפי שנועד להמריץ את הדם ולהזרים נוטריאנטים הדרושים לזקיק השערה כדי לחדש את הפעילות שלו. 

האם זה עובד

יותר מ-16,000 לקוחות של חברת שורשים מעידים שהטיפול עובד. במידה ואתם לא מרוצים מהטיפול – כספכם יוחזר לכם. למרות ההתחייבות להשיב את הכסף בחזרה, החברה פעילה בזכות ההצלחות הרבות שלה בטיפול בנשירת שיער לעשרות אלפי גברים בישראל. 

הקשר בין תזונה לשיער
נשירת שיער גברים
5/5

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

תזונה נכונה לשיער בריא

בעידן המודרני, שבו אורח החיים המהיר והלחץ היומיומי תופסים מקום מרכזי בחיינו, לא תמיד מוקדשת תשומת הלב הראויה לתזונה מאוזנת והשפעתה על הבריאות הכללית שלנו ובפרט על בריאות השיער שלנו. 

קרא עוד »

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: