* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

משתגעים בסגר? קבלו 5 דברים שאתם חייבים לעשות עכשיו כדי לנצל אותו

התקופה האחרונה מבלבלת מאוד את כולנו. מצד אחד, מגיפת הקורונה משתוללת ובכל יום יש יותר ויותר נדבקים - ולא ברור איך אנחנו יוצאים מזה.  מצד שני, בכל יום הסביבה שלנו משתנה, ודברים שמותר היה לעשות אותם אתמול, היום כבר אי אפשר לעשות. פעם מותר לצאת עם חברים, פתאום אסור לשבת בשום מקום. אתמול היה מותר ללכת לאן שרוצים, היום צריך להישאר ברדיוס של קילומטר מהבית. 
תוכן עניינים

במצב כזה של חוסר ודאות, שבו בכל יום אנחנו עלולים למצוא את עצמנו תחת מגבלות חדשות, חשוב שנדע לנצל את הזמן הזה גם לטובתנו.  כדי שכל אחד מאיתנו יוכל לנצל את התקופה הקרובה של הסגר בצורה הטובה ביותר, אספנו לכם חמישה דברים שאתם יכולים לעשות מהבית. התמקדנו בדברים שיכולים לשדרג אתכם, כדי שתצאו מהתקופה הזאת יותר טובים, עם יותר כלים ויכולות. 

בסופו של דבר, אנחנו לא יכולים לשלוט בעולם, במחלות או בכלכלה. אנחנו כן יכולים לעשות את המקסימום מהמצב הקיים, ולהפוך לימונים ללימונדה. 

ללמוד לבשל

אין הזדמנות טובה יותר לשפר את כישורי הבישול שלכם מאשר תקופת הסגר. אסור לשבת במסעדות, ומשלוחים זה נחמד, אבל לפעמים קצת יוצא מעפן.  אם אתם מסוג האנשים שלא ממש יודע לבשל – זו ההזדמנות שלכם להיכנס לאינטרנט, למצוא מתכון של משהו שאתם אוהבים ופשוט לנסות אותו. 

נכון, בשביל מי שלא חזק בבישולים, זה עלול להיות לא פשוט. בשביל זה אנחנו ממליצים לכם להתנסות במנות פשוטות יחסית ובלי הרבה מרכיבים. לאט לאט, עם ההתמדה והניסיון, יבואו גם ההצלחות. לאחר שתצליחו להכין מנות פשוטות – תוכלו להתקדם ולהתנסות במנות מורכבות יותר כמו השפים הגדולים. מי יודע, אולי בסוף הסגר הזה תגלו שאתם בעצם שפים לא רעים בכלל!

קבלו חמישה אתרים עם מתכונים מעולים למתחילים:
Foodsdictionary
מתכונים ב-10 דקות
Mako
Foodik
The kitchen coach

ללמוד כל דבר

בישול זה כיף, כי בסופו של דבר תמיד נחמד שיש משהו לאכול. אבל זה לא הדבר היחיד שאתם יכולים ללמוד בתקופה הזאת.  אם לא שמתם לב, בשנים האחרונות אפשר ללמוד יותר ויותר דברים מהבית באמצעות קורסים דיגיטליים או בשיעורים בזום. מאז שפרצה הקורונה, כמות הקורסים שאפשר ללמוד מהבית בזמן הפנוי צמחה בצורה מטורפת והיום אין כמעט משהו שאי אפשר ללמוד מהבית. 

נכון, כנראה לא תצליחו להוציא תואר במשפטים או ברפואה באמצעות קורסים דיגיטליים, אבל כן תוכלו ללמוד המון דברים אחרים: תכנות, שיווק, גיטרה, מיינדפולנס, בניית אתרים ואפילו איך להיות גננים מצוינים! התקופה הנוכחית היא הזדמנות מצוינת לחשוב מחדש על העתיד, על העבודה ועל מה שאתם רוצים לעשות בחיים. קורסים דיגיטליים יכולים להיות פתח מצוין כדי להרוויח כישורים חדשים ומי יודע – אולי תמצאו את התחביב החדש שלכם, או את המקצוע החדש שתמיד חלמתם עליו.

קבלו חמישה אתרים עם קורסים דיגיטליים מעולים:
Myco
קמפוס IL
אסקולי
שירות התעסוקה
האקדמיה הישראלית ללימודים באינטרנט

להתחיל את הדבר ההוא שתמיד דחיתם

לכולנו יש את הדבר האחד הזה, ולחלקנו יש כמה דברים כאלה – אותו דבר שאנחנו תמיד דוחים. זה יכול להיות לצבוע את הקיר, להחליף את הספה או ללמוד לגלוש על סקייטבורד.  בימים האלה שבהם התחביבים שלנו מוגבלים, שאי אפשר לצאת עם חברים ולצאת לפאבים ולמסעדות, פתאום אנחנו מגלים שיש לנו המון זמן לעשות דברים אחרים. 

נצלו את הזמן הזה כדי לעשות את הדברים שתמיד דחיתם. עכשיו יש לכם את הזמן לעשות אותם, ואם תדחו אותם שוב – הם כבר לא יקרו לעולם.  כבר שנה אתם רוצים לעשות סדר בבוידעם? אל תחכו עוד רגע ותעשו את זה עכשיו. אתם דוחים הרבה זמן את הניקיון של המקרר? זו ההזדמנות שלכם לעשות זאת. 

תתחילו לטפח את עצמכם

אסור לצאת עם חברים וגם אין איפה לבלות. יש הזדמנות טובה יותר מאשר להתחיל לטפח את עצמכם? נכון, יש דברים שבשבילם מספיק זמן קצר, כמו מקלחת או להתגלח, אבל יש דברים שלוקחים יותר זמן. אם עד עכשיו לא רציתם להתחיל טיפול נגד התקרחות בגלל החשש שכולם יראו את תופעות הלוואי או את התהליך עצמו – עכשיו אתם יכולים לעשות את זה בלב שלם: מעטים האנשים שיראו אתכם.

בנוסף לזה, יש מוצרים שאין להם כמעט תופעות לוואי, ואתם יכולים להתחיל לטפל בשיער שלכם מהבית, בזמן הפנוי.  כך בדיוק עובדת הערכה נגד נשירת שיער של שורשים. טיפול יומי בבית, בזמן הפנוי שלכם, ובלי תופעות לוואי (חוץ מאדמומיות קלה שעוברת אחרי כמה דקות). הנוסחה הייחודית של שורשים מורכבת ממוצרים טבעיים בלבד, ולכן אין תופעות לוואי מביכות. 

למעשה, עדיף כבר להתחיל היום בטיפול שתמיד רציתם לעשות. אנחנו עכשיו בסגר, ויותר מדי גורמים מקצועיים מסבירים לנו שוב ושוב שזה לא הסגר האחרון. נצלו את הזמן הזה עכשיו ותודו לנו אחר כך. 

תכניסו ירוק לחיים

לא, אנחנו לא מתכוונים שתתחילו לצרוך חומרים אסורים, אלא שפשוט תכניסו עציצים הביתה. הרבה אנשים שאלו את עצמם מה הם יכולים לעשות בתקופה הקרובה כשהם תקועים בבית, והתשובה של רבים מהם היא פשוט להתחיל לגנן. מסתבר שלא צריך גינה גדולה, גג או מרפסת שמש מרהיבה. לפעמים כל מה שמספיק בשביל ליהנות מקצת ירוק בעיניים זה פשוט חלון – ואת זה כבר יש בכל דירה.

אמנם זה תלוי בכיוון הדירה שלכם, אבל באדנית קטנה על אדן החלון תוכלו לגדל תבלינים, פרחים או עציצים נחמדים שיעשו לכם שמח בעיניים (ועל הדרך יסתירו את השכנים המרגיזים האלה שתמיד מציצים לכם לתוך הבית). אם הדירה שלכם לא מקבלת מספיק שמש ישירה, או שאין הרבה אור באופן כללי, יש לעולם הצמחים פיתרון גם לזה. 

יש צמחים שלא דורשים הרבה אור או השקיה מרובה, ואפשר לגדל אותם גם בחדר שינה. רוצים דוגמאות? נסו לגדל זמיה קוקוס או סנסיוורה (לשון החותנת). אלה שני צמחים שאפשר לגדל כמעט בכל מקום בבית, והם גם יעדיפו שתשכחו מהם. הם לא אוהבים הרבה מים, ומשגשגים איפה שצמחים אחרים לא מצליחים לחיות. 

קבלו חמש משתלות שעושות משלוח עד הבית:
משתלה אורבנית
משתלת גן ירק
משתלת ניצנים
משתלת נירוונה
משתלת אזור

בשורה התחתונה, התקופה הזאת מאוד מבלבלת ובעייתית. אפשר להיכנס לדיכאון בגללה ואפשר להתבאס מאוד על כל מה שקורה. מצד שני, אנחנו ישראלים. אנחנו יודעים להפוך כל חיסרון ליתרון ולנצל כל מצב לטובתנו. כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להפוך את הסגר הזה ואת התקופה הזאת למועילה זה להפעיל את הדימיון, לחשוב על כל הדברים שדחיתם או שרציתם לעשות ומעולם לא העזתם – ופשוט לעשות אותם!

אתם יכולים להפוך את הלימונים האלה ללימונדה טעימה ומתוקה, ולהפוך את התקופה הזאת לימים של שיפור עצמי, למידה, כיף ורכישה של יכולות חדשות.  היום, כשיותר ויותר עסקים עוברים לדיגיטל, כל מה שאתם רוצים יכול להיות בקצות האצבעות. קחו לעצמכם חמש דקות, דף ועט, ורשמו את כל הדברים שאתם רוצים לעשות, את כל הדברים שדחיתם וגם דברים שסתם עולים לכם לראש – ותתחילו להגשים! זה בידיים שלכם!

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: