* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

מה עושים לגבי נשירת שיער? לאביב מצפון הארץ יש תשובה מניסיון

אם הגעת לכאן, כנראה גם אתה שואל את עצמך מה עושים לגבי נשירת שיער. השאלה הזאת לא מטרידה רק אותך. למעשה, עד גיל 70, רוב הגברים סובלים מהתקרחות, וכשאנחנו אומרים רוב, אנחנו מתכוונים ללא פחות מ-80% מהגברים שסובלים מנשירה.
תוכן עניינים

ומה לגבי ה-20% הנותרים? עזוב אותך, הם כאן רק כדי לעצבן את כולנו עם השיער השופע שלהם. שלא תבין לא נכון, יש גברים שנראים מהמם עם קרחת, ויש כאלה שבכלל לא מתיחסים לזה. אנחנו ב-2020 והכל לגיטימי. אבל זה גם לגיטימי להבין שאתה רוצה לראות שיער שופע על הקרקפת שלך.

בין כל הגברים האלה ששאלו את עצמם איך למנוע נשירת שיער אפשר למצוא גם את אביב רחימי, בעלים של בר בצפון הארץ. רחימי, בן 28, החל להתמודד עם התקרחות לפני כארבע שנים. אם תגיעו היום לשתות בירה בפאב שלו, אתם לא תדמיינו בכלל שהוא חווה התקרחות גברית. להיפך, היום הוא נראה כמו אותם 20% שגורמים לנו לקנא.  אז יצאנו לשוחח איתו, כדי להבין מה הסוד שלו. 

אביב, ספר לי על הרגעים האלה שהבנת שאתה מקריח

“האמת היא שאני חייב תודה גדולה למישהי שיצאתי איתה באותם ימים”, מספר אביב, “יום אחד ישבנו אצלי בבית, קשקשנו ושתינו, ופתאום היא אמרה לי בנונשלנטיות שאני מתחיל להקריח“.

לדבריו, הוא היה בהלם מוחלט מהגילוי המרעיש. “בכלל לא שמתי לב לזה. עד אז לא הייתי מאלה שמסתכלים כל היום במראה”.

אבל איך אפשר לפספס התקרחות? זה בדרך כלל משהו די בולט

מסתבר שאביב פספס את תחילת ההתקרחות בגלל סיבה מאוד נפוצה, שגורמת להרבה דברים לא לראות אותה, או להתעלם ממנה. “התחלתי להקריח בעיקר בקודקוד הראש, בלמעלה”, מתאר אביב את הקרחת שלו לשעבר, “בפעמים שכן הייתי מסתכל במראה, הייתי מסתכל על הפנים, על הבגדים שלי ודברים כאלה מי מסתכל על הלמעלה של הראש?!”

למרות שאביב החל להקריח באזור שפחות נראה לעין, הוא לקח קשה מאוד את הידיעה המרעישה על נשירת שיער.  “אני יודע שבתכל’ס אין בעיה היום להיות קירח”, אמר אביב, “ברור לי שזה עניין של טעם, אבל באופן אישי ממש לא אהבתי את העובדה שאני מקריח. אני בנאדם שאוהב שיער מלא על הראש”. אביב החליט למצוא טיפול נגד התקרחות כמה שיותר מהר. כדי לעשות זאת, הוא חיפש כל מידע שיכול לעזור לו למצוא טיפול להצמחת שיער. 

“מצאתי הרבה אפשרויות והמון פתרונות”, מתאר אביב את המסע שלו בדרך לשיער בריא ומלא, “כל מי שמחפש פתרון להתקרחות מכיר את זה: האינטרנט מלא בכל מיני טיפולים, תכשירים וכל מיני כאלה. אם תחפשו מספיק עמוק, תגיעו גם לכל מיני רופאי אליל שמבטיחים להחזיר לכם את השיער לראש באמצעות קמעות וברכות”. כבר מהשלב הראשון אביב החליט להימנע מטיפולים מסובכים ומתכשירים כימיים. “רציתי ללכת על טבעי. בהתחלה חששתי שההתעקשות שלי על טיפול טבעי בלבד לא תביא לתוצאות שאני רוצה”.

בחיפושיו למצוא לנשירת שיער טיפול טבעי, אביב הגיע לאתר של חברת שורשים. הוא ענה בחיוב על שלוש השאלות שמופיעות שם – וביקש שיועץ מטעם החברה ייצור איתו קשר.  “שאלו אותי שם אם עדיין יש שיער דליל באזור ההתקרחות, אם ההתקרחות החלה לפני 7 שנים והאם אני בין גילאי 18 ל-40. התשובות לכל השאלות האלה היו חיוביות, אז ביקשתי שייצרו איתי קשר”.

הוא סיפר עוד כי בשיחת הטלפון עם היועץ של חברת שורשים הוא גילה שבמידה ולא יהיה מרוצה בתוך 90 ימים, כל הכסף שלו יוחזר אליו במלואו. “אמרתי לעצמי מה יכול להיות. זה טיפול טבעי שלא יעשה לי תופעות לוואי ולא יפגע בי כמו שחומרים כימיים עלולים לפגוע בי”, ציין אביב, “וברגע שגיליתי שאם אני לא מרוצה אז החברה תחזיר לי את הכסף, אמרתי שכדאי לי לנסות”.

במהלך השיחה עם אביב, עלו הרבה פעמים החששות שלו בנוגע לתחילת הטיפול, והיה ברור שהוא חושש להתחיל בו, למרות שהוא רצה למצוא טיפול טבעי להתקרחות. אחרי כל הלבטים האלה, היה חשוב לי לבדוק אם הוא מרוצה מהתוצאה, או שחלק מהחששות עדיין שם.

מה אתה אומר על הטיפול כיום? אתה מרוצה?

“מרוצה מאוד!”, ציין אביב, “הייתי מאוד סקפטי בהתחלה, אבל האמת היא שקרה בדיוק מה שהם כתבו שיקרה. גם הליווי של היועץ מילא אותי ביטחון בתהליך”. אביב המשיך וסיפר איך לאט לאט הוא שם לב שהנשירה נעצרה, ואיך הקרקפת שלו מתמלאת שוב בשיער. 

“מרגע שגיליתי שאני מקריח, זה השפיע עלי מאוד למרות שניסיתי לא להראות את זה כלפי חוץ. היום אני מביט במראה ומרוצה מאוד ממה שאני רואה. הביטחון העצמי שלי חזר!”, אמר. כיום אביב ממליץ לכל מי שחווה התקרחות גברית שלא לחכות – ולפנות לחברת שורשים לקבלת טיפול טבעי נגד נשירת שיער. “אם אתם שואלים את עצמכם איך לטפל בנשירת שיער – הפתרון כבר ממש כאן”, מדגיש אביב, “אני יודע שעבורי הוא עשה שינוי גדול מאוד בראש. כשאני אומר בראש, אני מתכוון גם לשיער, אבל גם לבפנים – להרגשה שלי, לביטחון העצמי, לאיך שאני רואה את עצמי… זה חשוב לא פחות מהשיער עצמו”.

כיום, אחרי שהשיער שלו חזר לעצמו, יחד עם ההרגשה הטובה, אביב מנסה לשכנע את כל החברים שלו, ואת כל מי שהוא מכיר, כדי שיטפלו בשיער שלהם. “חבל לחכות עם זה. בטח גם בגלל שמדובר בחלון זמן שמתישהו ייסגר. מי שלא רוצה למצוא את עצמו בכל מיני טיפולים כירורגיים בטורקיה שעולים ים כסף, כדאי שיתחיל לטפל בעצמו כבר היום. חבל על הזמן”.

אגב, מה עם אותה אחת שגילתה לך שאתה מקריח?

חיוך ממזרי עולה על השפתיים של אביב, והוא נע בכסאו בחצי מבוכה וחצי שמחה. “שמע, לא נעים להגיד את זה, אבל אני בעלים של בר… הפיתוי גדול מדי בשביל להישאר עם מישהי אחת תקופה ארוכה. בטח עכשיו, שאני מחייך בכל פעם שאני מביט במראה. הטיפול של שורשים היה שווה כל שקל – זה בטוח!”.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: