* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

למה אנחנו כאלה רגישים לשיער שלנו, ומה עושים עם נשירת שיער?

גברים ישראלים רבים שואלים את עצמם לפחות פעם ביום "מה עושים עם נשירת שיער"? אגב, הרבה מהם מתביישים לשאול חברים או בני משפחה את השאלה הזאת, אז הם פשוט פונים לד"ר גוגל. רובם שמחים לגלות שיש לנשירת שיער טיפול טבעי.
תוכן עניינים

נשירת שיער יכולה להשפיע מאוד על גברים. אנחנו כבר במאה ה-21 ואנחנו יודעים שיש הרבה יותר דברים שמגדירים אותנו מאשר השיער שלנו. 

אנחנו יכולים להיות הכי תותחים בעבודה שלנו, לקום בכל בוקר עם תיאבון לטרוף את כל המשימות ולהשיג את כל היעדים. אנחנו יכולים להיות מאהבים לטיניים עם טכניקות שלא יביישו גם את סילבסטר סטאלון ואנחנו יכולים גם להיות פשוט אנשים מגניבים שכיף להיות לידם.

ועדיין, הרגע הזה שבו אנחנו מבינים שהשיער שלנו כבר לא כמו שהיה – יכול לשבור כל אחד. פתאום הדמות שמשתקפת בראי היא כבר לא מופאסה האריה הגדול והמכובד, אלא משהו שנראה בין פומבה לבין סימבה התינוק. 

זו מחשבה שתוקפת הרבה גברים סביבנו, למרות שברור היום שאנחנו לא חייבים להיות עם שיער מלא על הראש. יש מלא קרחים מהממים, גברים מקריחים ועוצמתיים. אנחנו כבר ב-2020, הכל לגיטימי ויפה.

ועדיין, יש לא מעט אנשים שאינם מרוצים מהשיער שלהם. גם זה לגיטימי, כמובן. התחושה הזאת עשויה להיות כלכך קשה, עד שנראה לנו שהיא משתלטת עלינו ומגדירה אותנו מול כולם.

כשאנחנו מדברים עם מישהו בטלפון, אנחנו מרגישים שהוא יודע שיש לנו קרחת רק על פי טון הדיבור שלנו. כשאנחנו שולחים קורות חיים, אנחנו קצת מפחדים מהראיון פנים אל פנים. כשאנחנו יוצאים לדייט, אנחנו בטוחים שעכשיו זה הסוף. 

זה למרות שאתם כבר חצי שנה יחד והיא חולה לך על כל סנטימטר בגוף.

לפני שנבין מה אפשר לעשות עם נשירת שיער (ויש מה לעשות, אל תדאגו), כדאי שנחשוב רגע למה יש אנשים שמתביישים כלכך לדבר על זה.

בניגוד להרבה בעלי חיים בטבע, אצלנו בני האדם, המין המהודר יותר הוא המין הנשי. בדרך כלל, הן אלה שמשקיעות יותר בלבוש, שמקפידות יותר על השיער ושמות איפור. כל קילו בגוף ממוספר ומתויג, ואין דבר כזה לצאת מהבית בלי להיות טיפ-טופ.

אצלנו זה פחות בא לידי ביטוי. נכון, הרבה גברים היום חושבים המון על הנראות שלהם והם מתאימים בגדים גם לפני שהם יוצאים לזרוק את הזבל. ובכל זאת, כולנו יודעים שאצלנו זה פחות קריטי. 

אבל משהו בשיער שלנו עדיין נשאר רגיש עבור רבים מאיתנו. ייתכן שהשיער נתפס בעינינו כנקודה רגישה פשוט בגלל שהיא בולטת מאוד. 

את הכרס הקטנה אפשר להסתיר עם חולצה גדולה ועם לסגור את החגורה על כפתור אחד פחות. אבל להסביר איבוד שיער זה כבר די קשה. אפשר אמנם לשים כובע אבל… מדי פעם צריך להוריד אותו, לא?

ואז מה?

אבל האמת היא, שיש עוד סיבה לכך שאנחנו רגישים כלכך לשיער שלנו. הסיבה הזאת היא אבא שלנו. 

אחד הדברים שמבדילים בין דורות הוא השיער. כולנו מכירים את זה שבתור ילדים היינו מספרים ומסתרקים כלפי מעלה, בקוצים או בבלורית מתפנפת. מצד שני, בתור מבוגרים אנחנו נוטים להוריד את הגובה של השיער. 

כשאנחנו צעירים, אנחנו רוצים להיראות מבוגרים יותר. ממש כמו בטבע, כל גור בלהקה רוצה להיראות שהוא הכי גדול והכי מאיים. כשאנחנו מרימים את השיער שלנו, אנחנו מראים את המצח שלנו, ובעצם נראים קצת יותר כמו המבוגרים – שהם למעשה מתמודדים עם נשירת שיער.

בתור מבוגרים, אנחנו מסתירים את המצח כדי להיראות צעירים יותר. הרי כשאנחנו מתחילים להתבגר, אנחנו מתגעגעים לאותם ימים של פעם, שהיינו משחקים בחצר של בית הספר. 

כשאנחנו מתחילים להקריח, אנחנו מתחילים להזכיר לנו את אבא שלנו. אבל משום מה, הקרחת שלנו מזכירה לנו את הקטעים המבאסים בהורים – את הקטע שהם פשוט זקנים.

זו כנראה הסיבה העיקרית לכך שאנחנו מאוד רגישים להתקרחות שלנו – פשוט כי היא גורמת לנו להרגיש זקנים. 

העובדה שבדרך כלל התקרחות גברית מעידה על “גבריות”, בגלל שהיא קשורה ברוב המקרים להורמון הגברי טסטוסטרון, לא עוזרת לנו. 

מה אפשר לעשות נגד התקרחות גברית?

יש פתרון לנשירת שיער! אם לא ידעתם את זה, אתם יכולים לנשום לרווחה. אם אתם עדיין מהססים – רק דעו לכם שיש פתרון טבעי לנשירת שיער, בלי צורך בטיפולים מביכים, בלי תופעות לוואי ובלי כל מיני תקופות כאלה שבהן הקרקפת נראית מוזר. 

יש פתרון שיכול לעצור לכם את הנשירה בתוך 60 ימים, ולהביא לחיזוק ועיבוי השיער בתוך 90 ייום בטיפול ביתי פשוט.

לפני שאתם תולשים את השיערות שעוד נותרו לכם בראש משמחה, חשוב שתקראו את זה. הטיפול הזה לא מתאים לכולם. כדי לדעת אם הטיפול הזה יכול לעזור גם לכם, עליכם  לענות על 3 שאלות בסיסיות:

  1. האם עדיין נותרו שיערות באזור שבו מתפתחת קרחת?
  2. האם אתם בני 18 עד 40?
  3. האם הנשירה החלה לפני 7 שנים או פחות?

אם עניתם “לא” אפילו על אחת מהשאלות האלה – צר לנו לאכזב אתכם, אבל אנחנו לא יכולים לעזור לכם. היינו רוצים מאוד, אבל אנחנו לא מייצרים פתרונות קסם, אלא פתרונות שעובדים ומתאימים למצבים מסוימים.

אם עניתם בחיוב על שלוש השאלות האלה, אתם יכולים להתחיל לחייך. אם תחליטו כבר עכשיו לעשות משהו עם השיער שלכם, בתוך 90 יום אתם יכולים להיראות אחרת לחלוטין. 

קחו רגע, תנשמו עמוק ותחשבו על עצמכם בעוד 90 יום, קמים בבוקר, מביטים במראה וקולטים שפתאום השיער חוזר לעצמו. זה בסך הכל שלושה חודשים!

דמיינו את עצמכם מול המראה, בדירה שלכם. תראו בראש שלכם את החיוך הענק שיתפשט על השפתיים שלכם אחרי שתראו שהשיער שלכם מתחיל לחזור לעצמו. 

איך פועל טיפול טבעי בנשירת שיער

חברת שורשים מפתחת מוצר ייחודי בתחום הטיפול בנשירת שיער: טיפול טבעי לנשירת שיער. הערכה של שורשים לנשירת שיער כוללת עשרה בקבוקי ספריי, רולר מזותרפיה, מדריך לשימוש בערכה ועוד שני דברים שיבטיחו את ההצלחה שלכם: ליווי של יועץ שיער מומחה לתקופה של שלושה חודשים ותעודת אחריות שמבטיחה תוצאות בתוך 90 יום או שתקבלו את כספכם בחזרה.

בקבוקי הספריי מכילים תמציות טבעיות שמסלקות רעלים ועודפי שומן מהקרקפת ומפנות את הדרך לפורמולה הטבעית הייחודית. הפורמולה, שמכילה רכיבים פעילים מהצומח, חודרת אל זקיק השערה ומסייעת בשיקומו. 

בנוסף, הרוכשים של הערכה מקבלים במתנה שמפו תומך, השומר על רמת חומציות תקינה של הקרקפת, ומכיל חומרים מזינים לשיער ולקרקפת. 

כעשרה חודשים לאחר תחילת הטיפול בנשירת שיער, כבר לא תצטרכו לטפל בשיער שלכם בשגרה. במקום זה, תוכלו לטפל בו רק מדי פעם, בהתאם למצב. 

אנחנו יודעים שאחרי טיפול טבעי בנשירת שיער שורשים, לא תוכלו להפסיק להסתכל במראה על השיער שחזר לראש שלכם. 

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: