* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

טיפול טבעי בנשירת שיער: מדוע זה עדיף על פני תכשירים כימיים

יש לרבים מאיתנו נטייה לקחת ללב נשירת שיער. בעוד שאצל אחרים התופעה הטבעית הזאת לא משפיעה עד כדי כך, לא מעט גברים מרגישים לא נוח כאשר הם מאבדים שיער. אם אתם מזדהים עם התחושה הזאת, חשוב שתדעו שאתם לא לבד. יש המון גברים כמוכם, שלא אוהבים את העובדה שהם מקריחים.
תוכן עניינים

דבר נוסף שחשוב שתדעו הוא שיש פתרון לנשירת שיער לגברים, ואפילו פתרון טבעי. לפני שנגיע לפתרון הזה, בואו נבין רגע מדוע עדיף לפנות לטיפול טבעי. 

סכנות בתכשירים כימיים לטיפול בהתקרחות

בשוק התכשירים נגד איבוד שיער לגברים ניתן למצוא המון תכשירים שמתהדרים בחומרים פעילים שונים ומשונים. הרבה מהם כוללים חומרים כימיים חזקים מאוד.

הבעיה עם חומרים כאלה היא הסכנות ותופעות הלוואי שלהם. בין השאר, תכשירים שונים, ובעיקר שימוש לא נכון בהם, עלולים לגרום לכתמים בקרקפת, לכוויות, להרס זקיקי השיער ואפילו להתקרחות יתר. 

אם ניקח לדוגמא את אחד התכשירים הנפוצים נגד התקרחות גברית, מינוקסידיל, נגלה שעלולה להיות לה תופעות לוואי די חריפות. למרות זאת, גברים רבים נוטים להשתמש בה נגד איבוד שיער. 

ישנם גברים רבים שסובלים מאלרגיה לחומר בשם פרופילן גליקול עלולים לסבול מדלקות בעור בעקבות שימוש בתכשיר הנפוץ. אם אתם סובלים מבעיות בלב או במערכת הדם, עליכם להתייעץ קודם עם רופא כדי לוודא שהתכשיר לא יפגע בבריאות שלכם.

גברים רבים דיווחו על סחרחורות לאחר השימוש במינוקסידיל קצף. ולכן כדאי להימנע מנהיגה לאחר השימוש בה.

תופעת הלוואי הנפוצה ביותר של התכשיר הזה הוא עור מגרד ופריחה. ויש גם מי שמדווח על בעיות במערכת העיכול, בחילות ושלשולים. תופעות הלוואי האלה לא תמיד מופיעות מיד עם תחילת השימוש בתכשיר. משתמשים שונים מדווחים כי תופעות הלוואי החלו לאחר תקופה לא קצרה של כמה חודשים, ולא מיד עם תחילת השימוש.

כל תופעות הלוואי שתוארו כאן למעלה נחשבות לתופעות לוואי קלות יחסית. משתמשים במינוקסידיל מדווחים גם על תופעות לוואי הרבה יותר קשות. 

נפיחות בידיים וברגליים, עליה במשקל, כאבים בחזה, קשיי נשימה, דופק מואץ, תגובות אלרגיות קשות ואפילו איבוד הכרה.

תרופה נוספת שמשמת נגד התקרחות לגברים היא פרופסיה (פינסטריד). בזמן שגברים רבים נהנים מהתרופה הזאת, אחרים מתלוננים על ירידה בחשק המיני ופגיעה בתפקוד המיני.

פתרון לנשירת שיער לגברים שאינו כימי?

עכשיו, כשברור שתכשירים כימיים עלולים לגרום ליותר נזק מאשר תועלת, נשאר רק לשאול איך כל אחד מאיתנו יכול למצוא פתרון לנשירת שיער לגברים שלא יסכן את הבריאות שלו, ולא את השיער שעוד נותר על הראש. 

למזלנו, יש טיפול טבעי בנשירת שיער שיכול לעשות שינוי של ממש, בלי לפגוע בבריאות שלכם. חברת שורשים פיתחה ערכה נגד התקרחות שמבוססת על תמציות של חומרים טבעיים בלבד.

עם הערכה של שורשים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם נקיים מתופעות לוואי, פרט לאדמומיות קלה בקרקפת לאחר השימוש. אל דאגה, האדמומיות הזאת תעבור מהר מאוד – בתוך כמה דקות בודדות. 

כיצד פועלת הערכה של שורשים?

הרבה גברים שפונים לשורשים במהלך בדיקת אפשרויות הטיפול בקרחת שלהם, תוהים אם חומרים טבעיים אכן יכולים לעשות את העבודה, ולהחזיר את הקרקפת לצורה שבה היא היתה קודם לכן, לפני תחילת ההתקרחות. 

התשובה היא כן. חומרים טבעיים בלבד יכולים להביא לתוצאות מעולות. תשאלו כמעט כל אחד מ-16 אלף הלקוחות של שורשים. 

החומרים הפעילים שנמצאים בנוסחה הייחודית פועלים בכמה רמות. דבר ראשון, במהלך עיסוי החומרים על הקרקפת, הם פועלים כדי לנקות את הקרקפת מרעלים ומשומן שנוטים להצטבר בבסיסי השיער. הניקוי היסודי הזה נועד כדי לאפשר לחומרים הפעילים לחדור את עור הקרקפת ולהגיע לזקיקי השיער. 

כל עוד הקרקפת שלנו לא נקייה, יהיה קשה לחומרים השונים להיכנס אל תוך עור הקרקפת ולעשות את מה שהם צריכים לעשות. 

החומרים הפעילים שחודרים אל שורש השערה נועדו לעורר את הזקיקים ולהעניק להם תמריץ כדי שיחזרו לעבוד בצורה תקינה. הרי בסופו של דבר, מי ששולט בקצב צמיחת השיערות ובחוזק של השיערות על הראש הם זקיקי השיער. 

התקרחות גברית נגרמת בגלל פגיעה בפעילות של זקיקי השיער, ברוב המקרים בשל פעילות של ההורמון הגברי טסטוסטרון, ושינויים שהוא עובר בתהליכים שונים בגוף.

עם זאת, הערכה של שורשים לא מסתמכת אך ורק על החומרים הפעילים. בעזרת הרולר המזותרפי המצורף, אל החומרים הפעילים נוספת גם פעילות מכנית. השימוש ברולר הייחודי נועד כדי להמריץ את זרימת הדם בקרקפת. 

זרימת דם נמרצת תבטיח שזקיקי השיער יקבלו את כל החומרים הטבעיים שהם זקוקים להם ממערכת הדם. הרי תפקידה של מערכת הדם, בין השאר, היא להעביר חומרים חיוניים אל תאי הגוף, ולאסוף מהם את הפסולת המיותרת. 

כך, באמצעות החומרים הפעילים הטבעיים והייחודיים וביחד עם הרולר המזותרפי, הערכה של שורשים מעניקה לקרקפת שלכם טיפול מקיף והוליסטי.

האם הטיפול שורשים מתאים לכולם?

עם כל הרצון הטוב, הערכה שלנו לא מתאימה לכל אחד. בסופו של דבר, עם כמה שאנחנו מאמינים בתכשירים שלנו, אנחנו יודעים שהם לא תכשירי קסם, אלא תכשירים מדעיים שיכולים לסייע במקרים ספציפיים.

כדי לבדוק אם תוכל למצוא בשורשים טיפול בהתקרחות שלך, עליך לשאול את עצמך שלוש שאלות פשוטות. השאלה הראשונה היא האם נותר שיער דליל באזור שבו אתה מקריח. השאלה השניה היא האם ההתקרחות החלה לפני שבע שנים או פחות והשאלה השלישית היא האם אתה בן 18-40?

אם ענית בחיוב על שלוש השאלות האלה – מזל טוב, הערכה לטיפול בהתקרחות של שורשים מתאימה לך, ויכולה לשנות את המראה שלך ולהחזיר אותך לימים שבהם הקרקפת הייתה מלאת שיער. 

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אל אלפי הלקוחות המרוצים של שורשים, שעברו איתנו תהליך בריא ומעצים והחזירו את המראה שלהם לימים יפים יותר, שבהם הקרקפת שלהם הייתה מלאה בשיער עשיר ומלא. 

התהליך הטיפולי של שורשים הוא תהליך יסודי, שכולל ליווי של יועץ שיער מומחה. אתה תקבל את התכשירים המיוחדים, את הרולר המזותרפי המוצלח ואפילו שמפו טיפולי לתקופה שאחרי הטיפול הקבוע, כאשר תזדקק רק לחיזוקים קלים מדי פעם.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: