* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

טיפול טבעי בנשירת שיער לגברים: זה באמת עובד? מסתבר שהתשובה מורכבת

בואו נהיה כנים רגע עם עצמנו: אם נכנסתם לקרוא את הכתבה הזאת - אתם מתמודדים עם נשירת שיער. זה בסדר, אתם במקום בטוח. כמה מהחברים הכי טובים שלי היו במצב שלכם.  גברים שמתמודדים עם התקרחות מתחלקים לשלושה סוגים: א. אלה שמוטרדים בגלל זה, ב. אלה שלא אכפת להם, ג. גברים שחתמו קבע. בצבא לאף אחד לא אכפת אם יש לך או אין לך שיער. 
תוכן עניינים

אני לא אורי גלר, אבל אני בטוח שאתה מהסוג הראשון. לפני כל יציאה מהבית אתה עוד מנסה לסרק את השיער כדי שיסתיר את הקרחות. יש גם סיכוי סביר שאתה כבר חושב לעשות קרחת ולסיים עם זה. 

נכון, אנחנו כבר ב-2020 וגברים לא מוגדרים ע”פ השיער שלהם. הם יכולים להסתובב עם קרחת.
ויש לא מעט גברים שזה יפה להם. ובכל זאת, יש כאלה שלא אוהבים את נסיגת השיער – ולמזלם יש היום פתרונות מצוינים למצב הזה.

בדרך כלל, גברים כמוך מחפשים פתרון לשיער דליל, רוצים לחדש את הצמחת השיער ולהחזיר את זמן אחורה. 

אלא אם אתם ד”ר אמט “דוק” בראון, את הזמן לא תצליחו להחזיר חזרה. לעומת זאת, במה שמתרחש לכם על הראש – אפשר בהחלט.

איך להפסיק נשירת שיער??

אם שאלת את עצמך מה גורם לנשירת שיער, דע שיש מגוון סיבות לנשירת שיער, אבל רוב הגברים נוטים להקריח בשל מצב שנקרא אלופציה אנדרוגנית (Androgenetic Alopecia). ההתקרחות הזאת מגיעה בשל תורשה (אין מה להאשים את אבא. הוא קיבל את זה מסבא) והורמונים. אם תרצו להיכנס קצת יותר לעומק השערה, ההתקרחות שלכם נגרמת בגלל רגישות גנטית להורמון בשם דהידרוטסטוסטרון.

ההורמון הזה מגיע מהטסטוסטרון – ההורמון הגברי. אם זה מנחם אותך, אפשר לומר שכנראה ההתקרחות שלך מעידה על זה שאתה גבר גבר. מלא הורמונים גבריים.

כמובן שישנן סיבות נוספות להתקרחות גברית, אבל ברוב המקרים – זו הסיבה. 

למזלך, יש איך למנוע נשירת שיער. יש כל מיני שיטות: הליכים פרא-כירורגיים כמו השתלה, תכשירים כימיים עם כל מיני חומרים שאף אחד לא מבין מה הם עושים – ויש גם טיפול טבעי בנשירת שיער. 

האמת, שזה רק הגיוני שיהיה טיפול טבעי לנשירת שיער. הרי כשחושבים על זה יותר לעומק, עד לפני כמה שנים בכלל לא היו כל מיני חומרים כימיים. בני אדם היו משיגים את כל מה שהם היו צריכים באמצעות חומרים טבעיים.

תשאלו את סבתא שלכם. לכל דבר יש לה פיתרון טבעי, לא? אז נכון, תרופות סבתא לא תמיד עובדות, אבל יש בהן תמצית של משהו שעובד. 

כל מה שנותר לנו לעשות זה למצוא את הדבר הזה שעובד בחומרים טבעיים. בשביל זה יש היום מדע, מעבדות וידע רב, ויש את היכולת לבחון חומרים שונים ואת ההשפעה שלהם. 

בזמן שגברים שמקריחים דואגים בגלל מה שהם רואים על הראש, הטיפול בנשירת שיער פועל דווקא בעומק הראש, בזקיקי השיער. 

עם השנים, הגנטיקה וההורמונים, זקיקי השיער מתקשים לבצע את פעולתם. עם זאת, ניתן לחדש את פעולת הזקיקים גם על ידי טיפול טבעי לנשירת שיער. 

הערכה של חברת שורשים נועדה בדיוק בשביל זה. הערכה מכילה עשרה בקבוקי ספריי, רולר מזותרפיה איכותי, מדריך לשימוש בערכה ושמפו טיפולי לשיער מלא. כל מה שהראש שלכם צריך כדי להילחם בהתקרחות. 

החברה נוסדה בשנת 2014 על ידי איש עסקים ויזם שהחל לאבד את השיער. רגע לפני שהתייאש מכל מיני טיפולים שונים ומשונים, פגש בפרופסור בעל שם עולמי וניסה את השיטה שלו. 

בתום שלושה חודשי טיפולים ביתיים יום אחרי יום, איש העסקים, שכבר היה די סקפטי, הצליח להגיע לתוצאות מדהימות. לאחר מכן, הוא החליט להפוך את ההצלחה האישית לעסק.

תהליך הטיפול בנשירת שיער לגברים של שורשים די פשוטה. הוא מתחיל בשיחת אבחון והתאמה על ידי יועץ של החברה. במהלך השיחה, היועץ בודק את ההתאמה של הלקוח לפתרון של שורשים.

לצערם של חלק מהגברים, הטיפול לא מתאים לכולם. למעשה, הוא מתאים רק למי שעונה “כן” על שלוש שאלות פשוטות: האם באיזור הראש שבו תרצו לטפל יש עדיין שיער דליל? האם אתם בני 40-18? האם הנשירה החלה בשבע השנים האחרונות?

לא עניתם נכון על 3 השאלות האלה? כנראה שהערכה של שורשים לא תוכל לסייע לכם נגד התקרחות. הערכה מעולה, אבל לא מתאימה לכל אחד.

במידה ונמצאת מתאים, הערכה של שורשים נמצאת בדרך אליך. שיטת הפעולה של הערכה הייחודית של שורשים ברורה לכל אחד. השלב הראשון של החומרים הטבעיים הפעילים בתכשיר הוא לנקות את הרעלים והשומנים מהקרקפת.

לאחר מכן, כשהקרקפת נקייה מרעלים ומשומנים, קל הרבה יותר לחומרים הפעילים להגיע אל זקיק השיער, ולחדש את הפעילות שלו. 

במקביל, הרולר המזותרפי ממריץ את זרימת הדם בקרקפת, כדי לאפשר לזקיקי השיער לקבל ממחזור הדם את כל החומרים הדרושים לפעולה תקינה של זקיקי השיער. 

את התוצאות ניתן להתחיל לראות לאחר כחודשיים, אז מפסיקה הנשירה. כשלושים יום לאחר מכן, מתחיל תהליך התעבות של השיער ותוך תשעה חודשים אתם יכולים ליהנות משיער מלא כמו שאתם רוצים!

בתום עשרה חודשים של טיפול יום-יומי, אפשר להפסיק אותו ולעבור לטיפול תחזוקה, שכולל שימוש בשמפו המיוחד של חברת שורשים. השימוש בשמפו לא צריך להיעשות יום יום, אלא רק במידת הצורך.

היתרון של טיפול טבעי לנשירת שיער

נשירת שיער לגברים היא תופעה נפוצה שגורמת לחלקנו לדאוג למראה החיצוני שלנו. התופעה הזאת מביאה עמה גם גל של חברות ויחידים שטוענים שהם יכולים לעצור את נשירת השיער, ומנסים למכור כל מיני תכשירים, חומרים וטיפולים שונים.

לצערנו, במקרים רבים מדובר פשוט מאוד בשרלטנים ונוכלים. אם היה מדובר רק בכסף, זה לא היה כל-כך נורא, אבל לפעמים זה הרבה יותר מכך.

תכשירים שונים עלולים לגרום לנזק של ממש לקרקפת בפרט ולבריאות בכלל. כוויות, כתמים ותופעות לוואי אחרות הן רק חלק מנזקים שעלולים לקרות בשימוש בתכשירים לא מאושרים.

בניגוד לזה, המוצרים של שורשים מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות, והם עשויים מחומרים טבעיים בלבד. 

השימוש בחומרים טבעיים בלבד מעניק לכם את הביטחון שלא יגיעו כל מיני כימיקלים מסוכנים לראש שלכם. תופעת הלוואי היחידה שעלולה להיווצר בעקבות שימוש בערכה של שורשים הי אדמומיות קלה, שעוברת אחרי 15 דקות.

טיפול טבעי בנשירת שיער יכול לשפר לכם את המראה, את הביטחון העצמי ואת הדרך שבה אנשים מסתכלים עליכם, והכי חשוב – היא יכולה לשפר את ההרגשה שלכם לגבי עצמכם. יש משהו יותר חשוב מזה?

במקום לחפש פתרונות כימיים מסוכנים, הערכה של שורשים מורכבת מחומרים טבעיים בלבד והיא זכתה לאישור של משרד הבריאות.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: