* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

היום שלך עמוס מדי? קבל טיפים שיעזרו לך למצוא זמן לעצמך

אנחנו חיים בתקופה די משוגעת, אפילו בלי קשר לקורונה. חשבת כמה דברים אתה צריך לעשות ביום שגרתי? זה מתחיל מהבוקר - לקום, להתארגן ולצאת לעבודה. חלקנו גם מנצלים את הבוקר לאיזו ריצה או פעילות גופני אחרת. 
תוכן עניינים

אחר כך מתחיל מירוץ העכברים בעבודה. מצד אחד לקוחות או עובדים, מהצד השני מנהל וכל היום רק צריך למהר כדי להספיק את כל המשימות והדברים שיש לעשות באותו יום.  כאשר יום העבודה מסתיים, אין משמעות הדבר היא שאפשר לנוח. חברים, דייט, ילדים, אוכל, לסדר את הבית, לטייל עם הכלב – לכל אחד מאיתנו יש מיליון ואחד דברים על הראש.

נכון, הקורונה שיבשה לרבים מאיתנו את השגרה, ועדיין – הרבה מאיתנו נמצאים במירוץ יומיומי של שגרה.  אנחנו כל-כך עסוקים במהלך היום, שלא ברור איך למישהו מאיתנו יש גם זמן לעשות שינוי בחיים. מצד שני, כל אחד מאיתנו היה רוצה לעשות שינוי מסוים, אפילו קטן. 

יש לא מעט אנשים שרוצים לעשות שינוי חיצוני, ורוצים להתחיל אותו כבר היום (אם לא אתמול) – אבל איך עושים את זה? איך פתאום מתחילים דיאטה, לעשות ספורט או מתחילים לטפל בהתקרחות שמתגברת מדי יום?

טיפ ראשון: תתחיל בצעדים קטנים

אם אתה רוצה לעשות שינוי בחיים שלך, אתה בטח כבר יכול לדמיין איך תיראה אחרי שתעבור את התהליך הזה. במחשבות שלך אתה כבר רואה איך אנשים מסתכלים עליך אחרת ואיך אתה קם בכל בוקר עם חיוך על השפתיים. הבעיה היא שבין המקום שבו אתה נמצא לבין המקום שבו אתה רוצה להיות יש פער, ובדרך כלל אי אפשר לגשר על הפער הזה בתוך יום. שינויים גדולים דורשים זמן. 

כדי לצמצם את הפער הזה, יש צורך בצעדים קטנים ומתונים. רוצה להתחיל לרוץ? מעולה! אבל כדאי שתתחיל בריצות קצרות, בלי לנסות ריצת מרתון ארוכה ביום הראשון.  רוצה לעשות דיאטה? כל הכבוד! אל תרעיב את עצמך! עדיף לך לעבור את התהליך הזה צעד צעד כדי שלא תישבר מהר. אנחנו יודעים שזה לא פשוט. 

הרעיון הזה נכון גם לטיפול בהתקרחות. רכשת תכשיר למניעת נשירת שיער? תתחדש! אל תנסה לשים אותו כל היום על השיער ולקוות שמחר בבוקר תקום עם רעמה. 

טיפ שני: קבע עוגנים בלו”ז שלך

בכל המירוץ המטורף הזה שלנו בשגרת היום-יומית שלנו, אנחנו עלולים לשכוח לעשות כל מיני דברים, אפילו שהם חשובים לנו.  זו הסיבה שאנחנו ממליצים להצמיד את הצעדים הקטנים שלך לעוגנים שונים ביום. קם בבוקר להתארגן לעבודה? אל תשכח בזמן ההתארגנויות לקבוע זמן לעשות את הקרקפת עם התמיסה הייחודית של שורשים

נהנה בסוף היום לשבת רגע עם עצמך? זו הזדמנות מצוינת להשתמש ברולר המזותרפי. ברגע שתצמיד את הפעולות האלה לעוגנים קבועים ביום שלך, יהיה לך סדר יום ברור ומסודר. ככה לא תשכח אף פעם לעשות את הדברים שאתה צריך לעשות, ורוצה לעשות. 

טיפ שלישי: נצל את ה”חורים” ביום 

גם אם יש לך לו”ז מאוד צפוף, תמיד יש את הרגע הזה ביום שבו אתה נח רגע בלי לרוץ ממקום למקום וממשימה למשימה.  יכול להיות שאתה נהנה להתיישב מול הטלויזיה בסוף היום כדי לנקות את הראש, או לשבת במרפסת בבטלה וליהנות מהבריזה הנעימה. 

הרגעים האלה, שבהם אתה עם עצמך, הם רגעים מצוינים שאפשר לנצל כדי לטפל בעצמך. את הרגעים האלה שאתה בוהה בטלויזיה אפשר לנצל כדי להשתמש ברולר המזותרפי, שנועד להגביר את זרימת הדם אל הקרקפת ולאפשר לזקיקי השיער ליהנות מחומרים חיוניים לצמיחת השיער. 

לא מעט גברים שמשתמשים בתכשירים של שורשים דיווחו כי פעולת הרולר עושה תחושה נעימה בראש, והם נהנים להשתמש בו בשעות הפנאי שלהם.  הערכה נגד איבוד שיער של שורשים מכילה גם תמיסה לשימוש יומיומי. השימוש בתמיסה הוא על ידי עיסוי הקרקפת במשך כחמש דקות בכל יום. 

עם יד על הלב, קצת פחות נוח לראות טלויזיה בזמן עיסוי הקרקפת עם שתי הידיים. למרות זאת, אם אתה יכול לשלב בין השניים – הרווחת.  ככה לא “תבזבז” זמן על עיסוי הקרקפת, ותוכל לעשות את זה במהלך ההפסקה הקצרה שלך ביום, כשאתה בוהה בטלויזיה. 

אם אתה מעדיף לא לעשות זאת מול הטלויזיה, אפשר לעשות את זה במקלחת. אבל אל תשכח – ישראל מתייבשת. בזמן שאתה מעסה את הקרקפת, עדיף לסגור את זרם המים.  שאלנו מספר לקוחות מה הם עושים בזמן עיסוי הקרקפת. תאמין או לא, חלק גדול פשוט נהנים לשיר או לזמזם שיר אהוב. 

בכל מקרה, אל תשכח שהשימוש בתמיסה עלול לגרום לאדמומיות קלה בקרקפת. האדמומיות הזאת נעלמת אחרי דקות בודדות עד רבע שעה, ולכן אם אתה מתכנן לעשות בה שימוש לפני יציאה מהבית – מומלץ שתעשה זאת מספיק זמן לפני היציאה. 

לצורך העניין, אם אתה מתארגן לעבודה, מומלץ שאת עיסוי הקרקפת תעשה בתחילת המקלחת ולא בסופה, כדי שיהיה לך מספיק זמן עד שתצא מהבית.  השמפו של שורשים, שמגיע כחלק מהערכה המלאה, לא מצריך ממך היערכות מיוחדת. במקום להשתמש בשמפו הרגיל שלך, השתמש בשמפו הייחודי של שורשים. 

בשורה התחתונה, ברור לנו שהלו”ז שלך צפוף, היום שלך עמוס והזמן שלך יקר. אבל יש משהו יקר יותר מהזמן שלך, וזה אתה. אם יש תהליך שאתה רוצה לעבור כדי להרגיש טוב יותר עם עצמך, שלם יותר או פשוט שמח יותר – לך על זה! נכון, לפעמים קשה לנו לעשות עכשיו דברים שהתוצאה שלהם תגיע רק מאוחר יותר, אבל תמיד תחשוב על אותו הרגע שבו תהיה מרוצה מהתוצאה. 

המון אנשים רוצים להיכנס לכושר, אבל אף אחד מהם לא נהנה מהריצה הראשונה שנפסקת אחרי כמה דקות בגלל קוצר נשימה. מצד שני, מי שיתייאש בשלב הזה, יזכור את הריצה רק כדבר מתסכל. רק מי שיתמיד וידע איך לשלב את הריצה בחיי היום יום שלו – יהנה מהטעם המדהים של כושר שיא. 

אותו דבר בדיאטה, בהפסקת עישון וגם בטיפול בנשירת השיער. מדובר בתהליכים שלוקחים זמן, אבל אם תתחיל בצעדים קטנים ותכניס אותם כעוגנים בלוח הזמנים שלך – התוצאות לא יאחרו לבוא, והסיפוק שיבוא בעקבותם יהיה גדול מאוד.

לערכת הטיפול בהתקרחות של שורשים יש יתרון גדול מאוד לעומת פתרונות שונים לנשירת שיער: הטיפולים היומיומיים לא דורשים יותר מדי זמן, ובניגוד לטיפולים אחרים שעלולים לגרום לתופעות לוואי בולטות וארוכות טווח, לתמיסה של שורשים אין תופעת לוואי פרט לאדמומיות קלה שצפויה להיעלם בתוך דקות בודדות. 

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: