* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

דקל ננסי לנשירת שיער

בעיה המעסיקה נשים וגברים רבים הינה איך להתמודד עם נשירת השיער. אחד הפתרונות, שהשימוש בו הולך וגובר, הינו דקל ננסי לשיער. אחוז גבוה ביותר של אנשים יסבול מנשירת שיער בשלב כזה או אחר בחיים. השיער מהווה פעמים רבות רכיב מרכזי מזהותו של אדם. לפיכך – יש להכיר את הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם נשירתו.
תוכן עניינים

השיער הוא לפעמים חלק חשוב בזהות שלנו – כיצד מונעים את נשירתו?

מוצרים טבעיים – הדרך המומלצת להתמודד עם הנשירה

עם השנים, עולה ההבנה שהדרך להתמודד עם נשירת שיער, כמו גם עם בעיות עור שונות, מראה השיער עצמו, ועוד, הינה השימוש במוצרים טבעיים.

המוצרים הטבעיים מעניקים לנו מגוון ויטמינים שדרושים לשיער שלנו. כך, מחסור במינרלים עשוי להוביל לכך שהגוף לא יוכל להתמודד בצורה יעילה עם שינויים הורמונליים וכד’. בכדי להתמודד עם המחסור הזה יש לשים לב לתזונה מאוזנת, במקביל לנטילת ויטמינים. הללו כוללים בין היתר אבץ, ויטמיני B, ועוד.

חשוב לזכור שמהרגע בו מתחילים להקריח כבר קשה יותר לגדל חזרה את השיער. זאת, בשונה מלגרום לכך שהוא לא ינשור מלכתחילה ולהימנע מהיעלמות של זקיקי השיער.  

הדקל הננסי – תוסף תזונה הנלחם בנשירת שיער

עיקר הנשירה, בין אם בגברים ובין אם בנשים, הינה תוצר של עלייה ברמות הטסטוסטרון – אשר הינו בעל השפעה שלילית על זקיקי השיער המצויים בקרקפת שלנו, ושמהן יוצאות השיערות. הנגזרת הפעילה של הטסטוסטורן, הנקראת גם DHT, מובילה לתוצאה הלא רצויה של דילדול בשיער אצל נשים ו’נסיגה’ שלו אצל גברים.

אחת הדרכים להתמודד עם התופעה הינה שימוש בתוספי תזונה של צמח בשם דקל ננסי. הדקל הננסי הינו צמח אשר מקורות בארצות הברית. 

תוסף תזונה זה מוביל, לאחר תהליכים מסוימים, לעיכוב משמעותי של פעילות הDHT, משמע עיכוב של ההקרחה. כיוון שמדובר בחומר טבעי, גם לא עולה החשש מקיומן של תופעות לוואי שונות ומשונות, אשר עשוי להיות קיים בתרופות מסוימות. 

כך, המשתמשים בדקל הננסי למניעת נשירת השיער יכולים להנות מכל ההטבות המצוינות לעיל של שימוש במוצרים טבעיים, ובמקביל לעכב באופן משמעותי את היעלמות זקיקי השיער. 

בחירה בדקל ננסי כרכיב מרכזי למלחמה בנשירה

כאמור, נשירת שיער הינה נחלתם של אחוז גבוה ביותר באוכלוסייה, ועשויה להוביל לפגיעה בבטחון ובערך העצמיים. לאור כך שמדובר בתופעה כה רחבה הפוגעת בנשים וגברים כאחד, המונים מנסים למצוא את הפתרון היעיל והבטוח ביותר. 

לאור כך, מגוון הפתרונות המוּצעים להתמודדות עם נשירת שיער הוא עצום. נוסף לסוגי הוויטמינים השונים הקיימים, ישנם גם מגוון מוצרי היגיינה, שמפו, מרכך ושמנים, תרסיסים, ועוד.

בתוך מגוון רחב זה, מהווה הדקל הננסי אופציה רלוונטית וחשובה. לפיכך – כדאי לשקול לחיוב שימוש במוצר זה. 

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
התקרחות

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: