* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

מראה טבעי: הכל על טיפול טבעי להתקרחות

מרגישים שהשיער שלכם הופך לדליל יותר מידי יום? חוששים ליטול תרופות או לעשות השתלת שיער? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר איך ניתן להצמיח שיער בשיטה טבעית, מה היתרונות שלה וגם, האם אתם מתאימים לשיטה? כל התשובות לפניכם.
תוכן עניינים
התקרחות

איך תדעו שאתם בסכנת התקרחות?

ראשית, נתחיל בזה שהסימן הכי מובהק להתקרחות הוא התחושה שלכם. בסופו של דבר, כל אחד מאיתנו חווה את התופעה של נשירת שיער טבעית ומינורית, אך אם אתם מרגישים שמשהו חריג מתרחש, זה הסימן המרכזי שלכם להתקרחות.

ברוב המקרים, התקרחות או נשירת שיער בקרב גברים מתחילה להופיע בחלק הקדמי של הראש, כך שאם אתם מתחילים להרגיש שיש לכם מפרצים שרק הולכים וגדלים באזור הזה, סימן שהתופעה אכן מתרחבת.

בהזדמנות זו חשוב לציין שבמידה ואתם חווים תופעה של נשירת שיער, מומלץ מאד לבצע בדיקת דם פשוטה על מנת לבדוק ולשלול גורמים להתקרחות, כמו רמת שומן גבוהה, מחסור בברזל ועוד.

איך מצמיחים שיער בצורה טבעית?

הכירו את המכשיר רולר מזותרפיה

אחד המכשירים היעילים והנפוצים כיום למניעת התקרחות בקרב גברים הוא רולר מזותרפיה, שתפקידו בין השאר לזרז את זרימת הדם לקרקפת ולהזרים לאזור חומרים החיוניים ביותר להתפתחות השערה.

בנוסף, התפקיד של המכשיר הזה הוא לייצר חומר שנקרא קולגן, שגם אחראי על בניית השערה וגם על המראה הבריא והחלק שלה.

במהלך השימוש במכשיר, שאורך בין 10-15 דקות, הוא מסלק מהקרקפת חומרים שעשויים לפגוע בתהליך צמיחת השיער, כמו שומנים וחומרים כימיים הנפלטים מהשמפו שבו אנו נוהגים להשתמש.

למעשה, המכשיר הזה חודר את השכבה העליונה של הקרקפת ויוצר בתוכה תעלות שדרכן הוא מחדיר את החומרים הפעילים שאמורים לסייע בתהליך הצמיחה של השערה.

הצמחה טבעית של השיער

כשאנחנו מדברים על הצמחה טבעית של השיער אנחנו מתכוונים לפורמולה שתפקידה לחזק את הסיבים של השיער ולעודד את הצמיחה שלהם.

התפקיד שלה, בין השאר, הוא לעודד את זקיקי השיער הרדומים ולגרום להם לצמוח מחדש. איך היא עושה זאת? בצורה פשוטה מאד.

הפורמולה הזו מכילה חומרים שנקראים ברסינואידים, שהתפקיד שלהם הוא לחסום את האנזים 5 רדוקטאוז שמעצים את תהליך נשירת השיער וההתקרחות.

מה היתרונות של ההצמחה הטבעית?

יש סיכוי טוב שהמילה טבעית גורמת לחשוב שמדובר בטיפולים מאד איטיים שהתוצר שלהם בא לידי ביטוי רק בטווח הארוך, אם בכלל.

ובכן, לא מדובר בתהליך שמניב פירות אחרי שנים רבות, שכן ברוב המקרים נשירת השיער וההתקרחות תיעצר תוך חודשיים בלבד. באופן כללי ניתן לומר שתוך תשעה חודשים תוכלו כבר לחזור ולהרגיש את השיער שלכם צומח ומתמלא.

בנוסף, חשוב לציין שתהליך ההצמחה הטבעי הוא תהליך רשמי שקיבל את האישור של משרד הבריאות בישראל. כך שאם יש לכם השגות לגביו, אתם יכולים להיות רגועים.

מדובר בטיפול שהוא 100% טבעי ואין לו שום תופעות לוואי, יתרון משמעותי ביותר, בטח ביחס לפתרון התרופתי להתקרחות.

הצמחה טבעית – למי זה מתאים?

התנאי הראשון להתאמה לטיפול הוא שבאיזור הראש שבו תרצו לטפל קיים עדיין שיער דליל. בנוסף, אתם צריכים להיות בטווח הגילאים 18-40. תנאי נוסף להתאמה להצמחה טבעית הוא שהנשירה התחילה להופיע אצלכם בשבע השנים האחרונות.

תנאי חשוב נוסף הוא דווקא התנאי המנטלי, שכן עליכם להבין שהטיפול הזה דורש מחויבות ואמונה. אם לא תאמינו בטיפול הטבעי ולא תרגישו מחוייבים לו, הסיכוי שהוא יצליח יפחת משמעותית.

אנחנו בטוחים שאם אתם נחושים לעצור את ההתקרחות, תוכלו להשקיע בין 5-10 דקות ביום, זה באמת כל מה שאתם צריכים לעשות.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

האמת על קורטיזון: כיצד הוא על נשירת שיער ומה הסיכונים

קורטיזון, הוא סוג של סטרואיד, הוא אחד מן התרופות הידועות והנפוצות ביותר בתחום הטיפול בהתקרחות, וכמו כן, משמש לטיפול במגוון רחב של מצבים רפואיים. תרופה זו מופקת מהורמונים שהגוף מייצר באופן טבעי בבלוטת האדרנל ומשחקת תפקיד חשוב בהפחתת דלקות, דיכוי המערכת החיסונית וניהול כאבים ואלרגיות. 

קרא עוד »

כשהטיפול נגד נשירת שיער מסתבך: תופעות לוואי של תוספי תזונה

בעולם שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות הפופולרית, לא פלא שרבים מחפשים דרכים לשפר את מראה ראשם. תוספי תזונה לחיזוק השיער, המכילים ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות, הפכו לפתרון פופולרי לאותם אנשים המעוניינים להילחם בנשירת שיער, לעודד צמיחה ולשפר את הברק והחוזק של השיער. אך לצד הבטחותיהם המפתות של תוספים אלו, חשוב לזכור שכמו כל התערבות תזונתית, גם לתוספים לחיזוק השיער ישנם השפעות נוספות על הגוף.

קרא עוד »

אלופציה פרמטורה (אלופציה סימפלקס): התקרחות המתחילה כבר לאחר גיל ההתבגרות

בעידן שבו המראה החיצוני והתדמית האישית תופסים מקום מרכזי בחיינו, מצבים רפואיים המשפיעים על המראה הפיזי יכולים להיות מקור לדאגה ולחרדה רבה. אחד מהמצבים הללו הוא אלופציה פרמטורה, ידועה גם כאלופציה סימפלקס, שהיא סוג של התקרחות המתחילה כבר בשנים המוקדמות שלאחר גיל ההתבגרות. המצב, המתאפיין בנשירת שיער מהירה ובדלילות משמעותית של השיער, יכול להשפיע על גברים ונשים כאחד, ולגרום להם לא רק לתחושות של עצב ואבדן, אלא גם להשפעות נפשיות וחברתיות רחבות יותר.

קרא עוד »

אלופציה – הטיפולים שיחזירו את השיער שאבד

בעולם שבו המראה החיצוני תופס מקום משמעותי בחיינו, אלופציה – התקרחות – היא לא רק עניין אסתטי אלא גם מקור לדאגה וחרדה עבור רבים. במאמץ להתמודד עם התופעה, התעשייה הרפואית והקוסמטית פיתחו מגוון רחב של טיפולים ופתרונות, מתרופות ועד לשיטות טבעיות ושינויים באורח החיים.

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: