* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

טיפול בנשירה לגבר

ישנו רגע מסוים בחייהם של הרבה גברים, בו הם מגלים כי הם מתחילים לאבד את השיער שלהם. המבט הזה במראה, שמגלה שישנה התחלה של מפרץ, או נקודה ריקה במקום בו היה פעם שיער, הוא מבט מלחיץ, שגורם לאנשים להרגיש זקנים ולא טוב עם עצמם. 
תוכן עניינים
התקרחות

אנשים קמים בבוקר ומגלים שקו השיער שלהם נסוג, או שהאזור בקדמת הראש הוא קצת יותר דליל מהחלקים האחרים, כאשר בהרבה מאוד מקרים, אנשים כבר מתחילים לחפש אחר טיפול בנשירה לגבר אשר יהיה אפקטיבי.

מציאת טיפול בנשירה לגבר

הנושא של חיפוש אחר טיפול בנשירה לגבר הזה הוא כאוב ומורכב, וישנה בחירה חשובה לבצע. האם להיכנע לטבע ולהוריד את השיער, או להמשיך להתנהל כרגיל, או לבצע פעולות אקטיביות שיאטו או יפסיקו את אובדן השיער. 

הרבה אנשים אשר מתחילים לאבד את השיער, מאבדים את הביטחון העצמי ונפגעים באספקטים אישיים, זוגיים ואפילו מקצועיים. נראות וטיפוח הם חשובים מאוד בגילאים הצעירים ולכן, אנשים בוחרים שלא לוותר.

הטכנולוגיה מתקדמת בתחום טיפול בנשירה לגבר

לא רק גברים סובלים מהקרחה, אך כמובן שמדובר בהרבה יותר גברים מנשים. ההקרחה אצל גברים מתחילה גם בגיל מוקדם יותר, ולכן, חשוב להתחיל בטיפול מוקדם, כאשר חלקיקי השיער עוד מתפעלים טוב, כדי להגיע לתוצאות טובות יותר. 

בחיפוש אחר טיפול בנשירה בגבר מגלים מהר מאוד כי הטכנולוגיה של היום כל כך מתקדמת, כך שיש המון דרכים להגיע לתוצאות נהדרות. הסוד הוא להתחיל מטיפולים קלים וסולידיים, ולהמשיך קדימה לטיפולים כירורגיים ופולשניים יותר כמוצא אחרון.

האפשרויות של טיפול בנשירה לגבר

בעבר, טיפול בנשירה לגבר היא מסתכם או בפיאה או בניתוחים מפוקפקים של השתלות שיער, עם תוצאות שהיו בינוניות במקרה הטוב, ומזעזעות במקרה הרע. הפתרונות הללו עדיין קיימים, אך הם כמובן פחות פופולריים ועדיין די יקרים. 

כיום האפשרויות הן הרבה יותר מושכות, כאשר בראש ובראשונה, ניתן להתחיל עם תרופות סבתא ותכשירים ביתיים, ולראות האם יש תוצאות. מדובר באחוזי הצלחה נמוכים, אך משהו ששווה ניסיון שכן הוא ללא כל סיכון או הוצאות מיותרות.

האופציות הנגישות של טיפול בנשירה לגבר

אנשים אשר מיצו את האופציות הביתיות יכולים להמשיך לשתי האופציות המרכזיות שלא כוללות ניתוח – שימוש בספריי או תכשירים, העשויים לרוב מקראטין לשיער, או שימוש בתוספות שיער חדשניות. הספריי או התכשירים הם פתרונות זמניים וזולים, אשר מכסים את האזורים הקרחים וממלאים אותם. 

בעזרת מכשיר כמו דרמה רולר אפשר גם לעורר את החלקיקים, והוא הוכיח את עצמו כיעיל עבור הרבה אנשים. תוספות השיער הן פתרון לטווח יותר ארוך, אך הן מעט יקרות יותר, ולאו דווקא מתאימות להרבה גברים.

הבחירה האיכותית ביותר בנושא טיפול בנשירה לגבר

האופציה הטובה ביותר בנושא של טיפול בנשירה לגבר היא כמובן ניתוח להשתלת שיער. הטכנולוגיה היום היא כל כך מתקדמת, כך שהשיטת הביצוע היא מהירה, פולשנית במידה מועטה, כמעט לא כואבת ובעיקר אפקטיבית מאוד. 

לרוב, ההשתלות נעשות בטורקיה, שהיא בירת ההשתלות העולמית, והתוצאות הן מרהיבות. אנשים שטסו לטורקיה עם שיער דליל, קו שיער נסוג, וקרחות במרכז הראש, חוזרים עם רעמה מרשימה בסך הכל כמה ימים לאחר מכן.

נגיש וזמין – טיפול בנשירה לגבר

טיפול בנשירה לגבר הוא תחום נגיש וקל מאוד כיום. ראשית, לא כל הגברים מתמודדים עם הבעיה, ובוחרים פשוט לגלח את הראש, בדבר שהוא מאוד מקובל. אם בחרתם להתמודד, תוכלו להתחיל בקלילות עם תכשירים ומשחות שונות, או דרמה רולר לעידוד צמיחה. 

במקרה והלכתם לכיוון קיצוני יותר – השתלת שיער בטורקיה לבטח תעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אמפולות לחיזוק השיער – המדריך המלא

אמפולות לחיזוק שורשי השיער הן תכשירים טיפוליים מתקדמים המעוצבים לפתרון בעיות שונות הקשורות לשיער ולקרקפת. בניגוד לשמפו או מרכך, הפועלים בעיקר על משטח השיער והקרקפת, אמפולות פועלות מתחת לפני השטח ומספקות טיפול עמוק וממוקד בשורשי השיער עצמם.

קרא עוד »

רולר מזותרפיה: הפתרון להצמחת שיער ומאבק בנשירה

בעידן בו התדמית החיצונית מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה האישית והמקצועית, בעיות כמו נשירת שיער, התקרחות ומפרצים נתפסות כאתגרים משמעותיים. לכן אין זה מפתיע כלל, שרבים מחפשים פתרונות יעילים ומהירים לבעיות אלו, שכן השפעתן על הביטחון העצמי והתפיסה החברתית עלולה להיות כבדת משקל. 

קרא עוד »

עובד או לא? משחות סטרואיד לטיפול בהתקרחות

בעולם שבו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב באופן שבו אנו רואים את עצמנו ונתפסים על ידי אחרים, התקרחות ונשירת שיער יכולות להיות מקור לדאגה רבה ולהשפעה עמוקה על הביטחון העצמי. גורמים רבים יכולים להוביל להתקרחות, החל משינויים הורמונליים, דרך מחלות עור, וכלה בגורמים גנטיים וסביבתיים. 

קרא עוד »

צורות טיפול בקרחת: צורות טיפול נפוצות

התקרחות, או האלופציה, היא מצב שבו נשירת השיער חורגת מהנורמה ומובילה לדלדול או היעדרות מוחלטת של השיער באזורים מסוימים בקרקפת. מדובר בבעיה אסתטית ופסיכולוגית שיכולה להשפיע על איכות החיים של גברים ונשים כאחד. 

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: