* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

פתרון לנשירת שיער תורשתי

ההורים שלנו מורישים לנו הרבה מאוד אלמנטים - הן מבחינת הגנים והן מבחינת ההתנהגות. אולם אחד מהאלמנטים התורשתיים הפחות מבוקשים הוא נושא איבוד השיער. נשירת שיער היא תופעה ידועה ונפוצה ביותר, בעיקר אצל גברים, אך גם אצל נשים, ואנשים רבים מבלים זמן רב במציאת פתרון לנשירת שיער תורשתי הן מבחינה נקודתית, והן באופן קבוע. האפשרויות כיום הן רבות, ואנשים יכולים להתנסות עד שהם מוצאים את הפתרון האידאלי להם.
תוכן עניינים
התקרחות

מציאת פתרון לנשירת שיער תורשתי

ברוב המקרים, כאשר האב או האם סובלים מהקרחה, סביר להניח שהילדים הזכרים יסבלו גם הם מאיבוד שיער בגיל צעיר, בעשור השלישי או הרביעי לחייהם לכל המוקדם. כאשר מדובר בבנות, הסטטיסטיקה היא מעט אחרת, והן פחות נוטות לאיבוד שיער, למרות שגם כאן מדובר בתופעה ידועה עם פתרונות אחרים. 

כאשר מחפשים פתרון לנשירת שיער תורשתי רואים שכיום יש הרבה אפשרויות, שיכולות להתחיל בצורה מתונה ופשוטה, ויכולות להגיע עד לפעולה אקטיבית של השתלת שיער מקצועית.

פאות ותכשירים – פתרון לנשירת שיער תורשתי

הפעולות המתונות של פתרון לנשירת שיער תורשתי הן כמובן פאות, שהן לא כ”כ פופולאריות כיום בגלל המראה המזויף והעלויות, ומעבר לכך, ניתן למרוח משחות ולהשתמש בתכשירים שונים כדי לעודד את הצמיחה. אנשים מורחים תכשירים על בסיס קראטין או צבעים ייעודיים כדי להעלים נקודות קרחות, והכל במטרה להסתיר את החסרונות מצד אחד, ולעודד צמיחה של השיער מנגד.

לעודד צמיחה באמצעות פתרון לנשירת שיער תורשתי

עידוד של צמיחת השיער נעשה באמצעות חידוש זרימת הדם אל הראש וגירוי של חלקיקי השיער להמשיך ולעבוד בצורה סדירה. אלו בדיוק הגורמים להקרחה וגם מכשירים כמו דרמה רולר ומשחות בעלות אפקטים מיוחדים, נועדו כדי לבצע בדיוק את הפעולות הללו. 

בתוך כך, יש הרבה אנשים שבמהלך מציאת פתרון לנשירת שיער תורשתי מנסים תרופות סבתא כמו מריחת דבש או אבוקדו, כאשר כאן אחוזי ההצלחה נמוכים יותר, אך גם העלות והסיכון כמעט לא קיימים ולכן, מדובר בניסיון לגיטימי.

האופציה הטובה ביותר עבור פתרון לנשירת שיער תורשתי

בחיפוש אחר פתרון לנשירת שיער תורשתי אין כל ספק שהאופציה הטובה ביותר היא זו של השתלת שיער. אם בעבר השתלות שיער היו יקרות ונעשות בשיטות מיושנות ולא נכונות, כיום ישנו פתרון מושלם, שמתרכז בעיקר בטורקיה. השתלות שיער בשיטה הטורקית הן מתכון בטוח להצלחה. מדובר בתהליך זול באופן יחסי, כזה שכולל ליווי צמוד, ושיטת עבודה עדינה יחסית, וכזו שמעודדת צמיחה לאורך זמן.

השיטה הטורקית – פתרון לנשירת שיער תורשתי

בעזרת השיטה הטורקית להשתלת השיער, אפשר לקבל תוצאות מושלמות של העלמת הקרחות, מילוי הנקודות הדלילות ועצירת ההתקדמות של נסיגת השיער. 

אנשים חוזרים מטורקיה עם רעמת שיער נהדרת ומרשימה, וכזה שמחזיקה להרבה שנים קדימה, ללא צורך והתעסקות נוספת. אנשים אשר מחפשים אחר פתרון לנשירת שיער תורשתי יגלו שהאופציה הטובה ביותר היא זו שקרובה אלינו, והיא מאוד אטרקטיבית.

זמני או קבוע – פתרון לנשירת שיער תורשתי

הנושא התורשתי הוא מורכב מאוד, ואנשים, בסופו של דבר, דומים להורים שלהם בהרבה מאוד דברים. בין אם בהתנהגות או במראה החיצוני, אנחנו התגשמות של שני ההורים שלנו, אם כי ההבדל הוא שבחסרונות הפיזיים, יש כיום יותר כלים לטפל. 

במציאת פתרון לנשירת שיער תורשתי יש כאמור לא מעט אפשרויות זמניות וקבועות, וכדאי לחקור את השוק כדי להתגבר על הבעיה, אם היא מהווה בעיה או אי נוחות עבור הבנאדם הסובל ממנה.

נשירת שיער תורשתי
5/5

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אמפולות לחיזוק השיער – המדריך המלא

אמפולות לחיזוק שורשי השיער הן תכשירים טיפוליים מתקדמים המעוצבים לפתרון בעיות שונות הקשורות לשיער ולקרקפת. בניגוד לשמפו או מרכך, הפועלים בעיקר על משטח השיער והקרקפת, אמפולות פועלות מתחת לפני השטח ומספקות טיפול עמוק וממוקד בשורשי השיער עצמם.

קרא עוד »

רולר מזותרפיה: הפתרון להצמחת שיער ומאבק בנשירה

בעידן בו התדמית החיצונית מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה האישית והמקצועית, בעיות כמו נשירת שיער, התקרחות ומפרצים נתפסות כאתגרים משמעותיים. לכן אין זה מפתיע כלל, שרבים מחפשים פתרונות יעילים ומהירים לבעיות אלו, שכן השפעתן על הביטחון העצמי והתפיסה החברתית עלולה להיות כבדת משקל. 

קרא עוד »

עובד או לא? משחות סטרואיד לטיפול בהתקרחות

בעולם שבו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב באופן שבו אנו רואים את עצמנו ונתפסים על ידי אחרים, התקרחות ונשירת שיער יכולות להיות מקור לדאגה רבה ולהשפעה עמוקה על הביטחון העצמי. גורמים רבים יכולים להוביל להתקרחות, החל משינויים הורמונליים, דרך מחלות עור, וכלה בגורמים גנטיים וסביבתיים. 

קרא עוד »

צורות טיפול בקרחת: צורות טיפול נפוצות

התקרחות, או האלופציה, היא מצב שבו נשירת השיער חורגת מהנורמה ומובילה לדלדול או היעדרות מוחלטת של השיער באזורים מסוימים בקרקפת. מדובר בבעיה אסתטית ופסיכולוגית שיכולה להשפיע על איכות החיים של גברים ונשים כאחד. 

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: