* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

נשירת שיער בגלל הורמונים: מה הגורמים ואיך מטפלים?

גם אתם מרגישים שהשיער שלכם הופך לדליל יותר מיום ליום? חשוב לנו שתבינו שאתם לא לבד, אתם נמצאים למעשה בחברה טובה שהיא אפילו לא קטנה. במאמר הבא נסביר מה הגורם הנפוץ ביותר להתקרחות בקרב גברים, איך ניתן למנוע את ההתקרחות וגם, למי הטיפול מתאים? כל התשובות.
תוכן עניינים
התקרחות

מתקרחים? דעו שאתם לא לבד

אם גם אתם מרגישים שהשיער שלכם הולך ומתדלדל מיום ליום, אנחנו רוצים קצת להרגיע אתכם. מדובר בתופעה מאד נפוצה בקרב גברים ולמעשה אנחנו מאבדים בכל יום עשרות שערות שפשוט נושרות.

ברוב המקרים, הנשירה הזו לא מורגשת מכיוון שהגוף שלנו מצליח לעמוד בקצב שלה להצמיח שערות חדשות.

הבעיה מתחילה כאשר הגוף לא מצליח לייצר שיער חדש המשתווה לכמות לזו שנשרה, ואז מתחילה התקרחות.

בדרך כלל נשירת שיער או התקרחות באלה לידי ביטוי ראשוני בקדמת השיער, באזור של המצח. כך שאם אתם, הגברים, מרגישים שהשיער באזור הזה הופך לדליל, זה הזמן להתחיל לחשוד.

נשירה בגלל הורמונים – איך זה קורה?

אחת הסיבות הנפוצות ביותר לנשירת שיער בקרב גברים היא הורמונלית, כאשר השם הכללי להורמונים הללו הוא אנדרוגנים.

אז אם כבר מדברים על התקרחות גברית, חשוב לציין שההורמון הבולט ביותר בקרב גברים הוא, איך לא, הטסטוסטרון.

מדובר בהורמון שעם השנים עובר שינויים כאלה ואחרים כתוצאה מהתערבות של אנזים שנקרא אלפא רדוקטז 5, שהוא למעשה הגורם המרכזי להתקרחות.

השינויים ההורמונליים האלה פוגעים בשורש השערה, או אם תרצו לפי המונח המרכזי, בזקיקים שלה. הם מקצרים את אורך החיים שלהם ואף פוגעים ביכולת שלהם לייצר שיער חדש.

איך מטפלים בנשירת שיער כתוצאה מהורמונים?

אז כמו בכל תופעה אחרת שרוצים למנוע, פשוט נלחמים בגורם המרכזי שלה. למעשה, הטיפול נגד התקרחות בקרב גברים נועד לעכב את ההתפתחות של האנזים הזה, על מנת למנוע את ההתקרחות.

הטיפול בנשירת השיער אמור להתמקד בזקיקים של השערות, שהם אלה שמושפעים מהפעילות ההורמונלית הזו.

כשזקיקי השיער שלנו נפגעים, הם פשוט מפסיקים לייצר שיער חדש או שבמקרים פחות מורכבים, מייצרים אותו בצורה איטית.

כך עושים זאת נכון

למעשה המטרה היא להגיע אל עומק העור של הקרקפת, על מנת לשקם את הזקיקים הפגועים. את הפעולה הזו מבצעים באמצעות פורמולה טבעית לחיזוק סיב השערה.

מדובר בפורמולה טבעית לחלוטין, שהמרכיבים שלה מעכבים את הפיכת הטסטוסטרון ל- DHT הגורם להתקרחות.

הטיפול באמצעות הפורמולה הזו מתבצע בבית בנוחות ואין צורך להגיע למרפאות או למעבדות על מנת לבצע טיפול פולשני בעל תופעות לוואי.

בנוסף, מדובר בטיפול קצר של 3 דקות ביום, כך שאם אתם מאלה שמתקשים להתחייב לטיפול ארוך וסיזיפי, זה בדיוק הפתרון עבורכם.

האם טיפול נגד התקרחות מתאים לכם?

לפני הכל חשוב לנו לציין, לא משנה באיזו שיטה תבחרו על מנת לעצור את ההתקרחות, חשוב מאד להתייעץ עם גורם מקצועי בנושא.

בנוסף, חשוב להבין שמטרת הטיפול היא למנוע את ההתקרחות ולא לייצר שיער חדש יש מאין. לכן, במידה ואתם קירחים לגמרי, הטיפול הזה הוא לא עבורכם, אלא בעבור אלה שהשיער שלהם דליל.

חשוב לציין – לשיער שלכם יש חיים משלו ובכל יום שעובר נושרות כמאה שיערות חדשות מהקרקפת. אם לא תתחילו לטפל בהתקרחות הזו מוקדם ככל שניתן, כך יהיה קשה יותר למנוע את ההתקרחות.

אז אם הנשירה שלכם התחילה בטווח של עשר השנים האחרונות ועדיין יש לכם שיער על הראש, גם אם הוא דליל, זה הזמן לצאת לדרך.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אמפולות לחיזוק השיער – המדריך המלא

אמפולות לחיזוק שורשי השיער הן תכשירים טיפוליים מתקדמים המעוצבים לפתרון בעיות שונות הקשורות לשיער ולקרקפת. בניגוד לשמפו או מרכך, הפועלים בעיקר על משטח השיער והקרקפת, אמפולות פועלות מתחת לפני השטח ומספקות טיפול עמוק וממוקד בשורשי השיער עצמם.

קרא עוד »

רולר מזותרפיה: הפתרון להצמחת שיער ומאבק בנשירה

בעידן בו התדמית החיצונית מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה האישית והמקצועית, בעיות כמו נשירת שיער, התקרחות ומפרצים נתפסות כאתגרים משמעותיים. לכן אין זה מפתיע כלל, שרבים מחפשים פתרונות יעילים ומהירים לבעיות אלו, שכן השפעתן על הביטחון העצמי והתפיסה החברתית עלולה להיות כבדת משקל. 

קרא עוד »

עובד או לא? משחות סטרואיד לטיפול בהתקרחות

בעולם שבו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב באופן שבו אנו רואים את עצמנו ונתפסים על ידי אחרים, התקרחות ונשירת שיער יכולות להיות מקור לדאגה רבה ולהשפעה עמוקה על הביטחון העצמי. גורמים רבים יכולים להוביל להתקרחות, החל משינויים הורמונליים, דרך מחלות עור, וכלה בגורמים גנטיים וסביבתיים. 

קרא עוד »

צורות טיפול בקרחת: צורות טיפול נפוצות

התקרחות, או האלופציה, היא מצב שבו נשירת השיער חורגת מהנורמה ומובילה לדלדול או היעדרות מוחלטת של השיער באזורים מסוימים בקרקפת. מדובר בבעיה אסתטית ופסיכולוגית שיכולה להשפיע על איכות החיים של גברים ונשים כאחד. 

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: