* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

טיפול להצמחת שיער לגברים: כך עושים זאת נכון

מרגישים שהשיער נושר ולא יודעים מה לעשות? מפחדים להקריח? הגעתם למקום הנכון, לנו יש את הפתרון עבורכם. במאמר הבא נסביר מה הגורמים הנפוצים לנשירת שיער והתקרחות בקרב גברים וגם, מה אפשר לעשות על מנת לעודד הצמחת שיער? כל התשובות כאן.
תוכן עניינים
הצמחת שיער

מה הגורמים לנשירת שיער אצל גברים?

לפני הכל חשוב לציין כי תופעת התקרחות בקרב גברים נחשבת לתופעה נפוצה מאד ולמעשה רוב הגברים, בשלב כל שהוא בחיים שלהם, יחוו נשירת שיער ברמה כזו או אחרת.

אחד מהגורמים הנפוצים ביותר להתקרחות או נשירת שיער בקרב גברים הוא לחץ וחרדה, שפשוט גורמים לזרימה פחותה של דם לאזור הקרקפת. במצב כזה, זקיקי השיער נחלשים ולמעשה מחזור החיים שלהם מתקצר, עד לנשירת שיער.

גורם נפוץ נוסף הוא שינויים הורמונליים, הורמון גברי שנקרא DHT שמזרז את פעולת ההתקרחות ונשירת השיער. מכיוון הגורמים לנשירת שיער הם נפוצים, מומלץ מאד לבצע בדיקות דם ובדיקות הורמונליות על מנת לאתר את הגורם.

בנוסף לכל הגורמים שציינו, בחלק מהמקרים הגורם להתקרחות בקרב גברים הוא כשלים שונים במערכת של הגוף, כמו חיידקים, אלרגיות שונות לתכשירים כאלה ואחרים ועוד. לכן, מומלץ מאד לבצע גם סריקת MRI על מנת לאתר את הגורם.

מה אפשר לעשות כדי לקדם הצמחת שיער?

התחילו עם עיסוי קרקפת

לפני הכל נתחיל בפעולות פשוטות שאתם יכולים לבצע בבית, באזור הנוחות שלכם. לדוגמא, עיסוי קרקפת היא פעולה פשוטה ויעילה שגורמת להזרמת הדם מחדש לקרקפת ותורמת לצמיחת השיער. את העיסוי הזה מומלץ לבצע אחת ליום ובמשך כל כמה דקות.

הקפידו על שינוי התזונה

על מנת למנוע את נשירת השיער, מומלץ מאד לצרוך יותר ירקות ופירות טריים, קטניות, להפחית בצריכת שומנים ובשר ועוד. כל אלה יכולים להשפיע באופן משמעותי על צמיחת השיער שלכם ואתם לא תאמינו כמה לשינוי התזונתי יש השפעה.

לכן, מומלץ מאד לבצע בדיקות דם פשוטות, לבדוק מה רמת השומנים בדם ולשנות את התזונה על מנת לתרום לצמיחת השיער, ללא כל קשר לתועלות האחרות שיש לזה.

חפפו את הראש עם שמפו מתאים

לשמפו שאתם משתמשים בו יש חשיבות מכרעת בכל הקשור לנשירת שיער והתקרחות. שמפו המכיל רכיבים לא טבעיים שנשארים על הקרקפת לאורך זמן, עלול לגרום לנשירת שיער מהירה ולטווח ארוך.

לכן, ההמלצה שלנו עבורכם היא להשתמש בשמפו המכיל אך ורק רכיבים טבעיים, כלומר שמפו שהופק מצמחים ואינו מכיל חומרים כימיים, תוכלו לזהות זאת על גבי האריזה שלו.

קחו ויטמינים מתאימים

יש מגוון ויטמינים שיכולים לסייע משמעותית בהצמחת שיער. לדוגמא, ביוטין הוא רכיב נפוץ שעוזר בהפיכה של חומצת השומן לחומר שנקרא קרטין.

במידה ואתם מעדיפים שלא לקחת את הויטמין ולמצוא את הרכיבים הללו בחיי ובצומח, תוכלו למצוא אותו בביצים, דגי סלמון, כבד בקר, בטטות ועוד.

דוגמא נוספת לוויטמים שיכול לסייע בהצמחת השיער הוא ויטמים E, שכן מעבר לעובדה שהוא מגן על המון איברים חשובים בגוף, הוא שומר גם על זקיקי השיער שלנו.

שכבו עם הראש כלפי מטה

זה נשמע לכם קצת מוזר נכון? טוב, אולי זה בצדק. אבל, האמת שמדובר בשיטה דיי יעלה להזרמת הדם לקרקפת מחדש.

פשוט מצאו איזה מקום בבית שבו אתם יכולים לשכב כאשר אתם מטים את הראש מטה. במצב כזב כזה, הדם יזרום לכיוון הקרקפת ויתרום לצמיחת השיער.

הקפידו לעשות זאת אחת ליום במשך חמש דקות ובחנו את התוצאות לאורך זמן, לפחות כך תרגישו ותדעו שניסיתם את הכל לפני האופציה של השתלת שיער.

ישנם שתי דרכים להצמחת שיער

  • טיפול באמצעות התערבות רפואית (השתלה)
  • טיפול טבעי.

טיפול השתלת שיער כולל שתי שיטות עיקריות:

  • השתלת שורשים (FUT) – פיסות קטנות של עור הקרקפת המכילות 1-4 שורשי שיער, מושתלות לאזורים דלילי השיער.
  • השתלת יחידות שיער (FUG) – יחידות שיער בודדות משורש ועד קצה, מושתלות לקרקפת.

הטיפול הטבעי שלנו:

בנוסף לטיפולים הרפואיים, ישנם גם מוצרים טבעיים שיכולים לסייע בעידוד צמיחת שיער בריאה. זה מה שאנחנו מתמחים בו! שורשים מייצרת מוצרי טיפול ותוספי מזון לשיער על בסיס רכיבים טבעיים. המוצרים שלנו כוללים שילוב של ויטמינים, מינרלים ותמציות צמחים שנחקרו ונמצאו כתומכים בבריאות השיער וצמיחתו.

בין המרכיבים העיקריים במוצרי שורשים:

  • ויטמין B7 (ביוטין)
  • אבץ
  • סלניום
  • ויטמין D
  • חמצן אקטיבי

מי מתאים להשתלת שיער?

הצמחת שיער מתאימה ל:

  • גברים עם דפוס נסיגת קו השיער או קרחת חלקית.
  • נשים עם דלדול שיער נרחב בקרקפת.
  • אנשים עם צלקות ואזורים דלילי שיער מסיבות שונות.

עם זאת, יש להתאים ציפיות ולקחת בחשבון:

  • תוצאות הצמחת שיער לא מובטחות מראש. יעילות הטיפול משתנה בין אדם לאדם.
  • נדרשות כמה פרוצדורות לאורך זמן על מנת להשיג תוצאה מלאה.
  • התהליך יקר יחסית ולא מכוסה על ידי קופות החולים.

איך מעודדים הצמחת שיער?

השתלת שיער

הליך הצמחת השיער כולל כמה שלבים:

  • הערכת המצב ותכנון הטיפול: רופא בודק את מצב הקרקפת וממליץ על תכנית טיפול המתאימה למטופל.
  • איסוף רקמות להשתלה: נלקחות פיסות עור קטנות מאזור “תורם” בגוף עם שיער (בדרך כלל מאחורי הראש), המכילות שורשי שיער בריאים.
  • השתלה: הרופא מחדיר פיסות או יחידות שיער לחתכים קטנים באזורים דלילי השיער שבקרקפת. זה נעשה בהרדמה מקומית.
  • החלמה: נדרשת החלמה של כ-10 ימים לאחר הטיפול. יש להימנע מפעילות גופנית אינטנסיבית בתקופה זו.

טיפול טבעי

הליך הטיפול הטבעי הוא הרבה יותר פשוט וגם לא מצריך זמן החלמה. מדובר בסה”כ בטיפול ביתי, פשוט, מהיר ועם התחייבות לתוצאות תוך 3 חודשים (לטיפול קודם תהליך האבחון וההתאמה המקצועי והמדוייק של שורשים עם הקליאנט לבדיקת ההתאמה). הערכה של שורשים כוללת 10 בקבוקי ספריי של שורשים, רולר מזותרפיה איכותי, תעודת אחריות – תוצאות תוך 90 יום כסף חזרה, מדריך שימוש בערכה וליווי ל-3 חודשים מיועץ מומחה שלנו.

היתרונות של הצמחת שיער באמצעות תרכובות טבעיות

ישנם מספר יתרונות לשימוש בתרכובות טבעיות לצורך הצמחת שיער:

 

  • ללא תופעות לוואי: תרכובות טבעיות לא משאירות תופעות לוואי בהשוואה לתרופות כימיות. זה הופך אותן לבטוחות יותר לשימוש ממושך.
  • פעילות ממוקדת: רכיבים טבעיים פועלים באופן ספציפי על תאי השורש של השיער, ומעודדים צמיחה בלי להשפיע על תהליכים אחרים בגוף.
  • תוצאות טבעיות יותר: שימוש בחומרים טבעיים יוצר מראה טבעי והדרגתי יותר של צמיחת שיער, ללא אפקט “שתילי”.
  • מחיר זול יותר: תרכובות טבעיות נוטות להיות זולות יותר בהשוואה לטיפולים רפואיים.
  • זמינות גבוהה: ניתן לרכוש מוצרי טיפול טבעיים ללא מרשם רופא.

לסיכום

התקרחות גברית היא תופעה נפוצה המשפיעה על גברים רבים בשלבי החיים השונים. הסיבות נעות בין מתח, שינויים הורמונליים וכשלים במערכות הגוף ועד לגורמים חיצוניים כמו תגובות לתכשירים מסוימים. למרות שהבעיות האלה אולי נשמעות מרתיעות, יש עוד תקווה: מספר אמצעים נגישים עשויים לעזור בקידום צמיחת שיער. בין אם מדובר בעיסוי קרקפת יומי, אימוץ תזונה בריאה יותר, בחירת השמפו המתאים, צריכת הוויטמנים המעודדים צמיחה, או אפילו נסיון שיטות לא שגרתיות כמו שכיבה עם הראש למטה, ישנן מספר דרכים לחקור. לפני ששוקלים אמצעים קיצוניים יותר, חיוני לזכור שפעולות פשוטות ויומיומיות יכולות למלא תפקיד משמעותי בשמירה על השיער.

את הפתרון הטבעי של שורשים להצמחת שיער כבר ניסיתם?

הפטנט החלוצי של שורשים מציע פתרון מהפכני עבור גברים הסובלים מנשירת שיער, משיער דליל או ממפרצים. הוא מצעיר ומחזק את זקיקי השיער תוך גירוי התחייה של זקיקי שיער לא פעילים. כל זה מושג באמצעות טיפול ביתי טבעי ופשוט.

זכרו, הבנת הסיבה השורשית ואימוץ גישה הוליסטית היא המפתח למאבק בנשירת שיער.

 

לאחר 4 חודשי טיפול

הצמחת שיער
5/5

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אמפולות לחיזוק השיער – המדריך המלא

אמפולות לחיזוק שורשי השיער הן תכשירים טיפוליים מתקדמים המעוצבים לפתרון בעיות שונות הקשורות לשיער ולקרקפת. בניגוד לשמפו או מרכך, הפועלים בעיקר על משטח השיער והקרקפת, אמפולות פועלות מתחת לפני השטח ומספקות טיפול עמוק וממוקד בשורשי השיער עצמם.

קרא עוד »

רולר מזותרפיה: הפתרון להצמחת שיער ומאבק בנשירה

בעידן בו התדמית החיצונית מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה האישית והמקצועית, בעיות כמו נשירת שיער, התקרחות ומפרצים נתפסות כאתגרים משמעותיים. לכן אין זה מפתיע כלל, שרבים מחפשים פתרונות יעילים ומהירים לבעיות אלו, שכן השפעתן על הביטחון העצמי והתפיסה החברתית עלולה להיות כבדת משקל. 

קרא עוד »

עובד או לא? משחות סטרואיד לטיפול בהתקרחות

בעולם שבו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב באופן שבו אנו רואים את עצמנו ונתפסים על ידי אחרים, התקרחות ונשירת שיער יכולות להיות מקור לדאגה רבה ולהשפעה עמוקה על הביטחון העצמי. גורמים רבים יכולים להוביל להתקרחות, החל משינויים הורמונליים, דרך מחלות עור, וכלה בגורמים גנטיים וסביבתיים. 

קרא עוד »

צורות טיפול בקרחת: צורות טיפול נפוצות

התקרחות, או האלופציה, היא מצב שבו נשירת השיער חורגת מהנורמה ומובילה לדלדול או היעדרות מוחלטת של השיער באזורים מסוימים בקרקפת. מדובר בבעיה אסתטית ופסיכולוגית שיכולה להשפיע על איכות החיים של גברים ונשים כאחד. 

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: