* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

נשירת שיער נשים טיפול טבעי

סובלת מנשירת שיער? מתוסכלת מזה שאין לך פתרון? הגעת למקום הנכון, קבלי את כל מה שחשוב לדעת על טיפול טבעי לנשירת שיער אצל נשים.
תוכן עניינים
נשירת שיער נשים

מה גורם לנשירת שיער אצל נשים?

זה נכון, נשירת שיער היא תופעה לא נעימה, בטח ובטח כשמדובר בנשים שאצלן השיער הוא סימן ההיכר אולי הכי בולט לנשיות שלהן. ועדיין, למרות כל זאת, עלייך לדעת שאת ממש לא לבד ואיתך יש עשרות אלפי נשים שסובלות מנשירת שיער, בגילאים שונים ובעקבות גורמים שונים. למעשה, הסיכוי שתחווי נשירת שיער מתי שהוא בחיים מתקרב ל- 70%, מה שאומר שאת ממש לא לבד.

נשירת שיער אצל נשים – האם זה נפוץ?

הגורמים לנשירת שיער בקרב נשים הם רבים ומגוונים, כך שלפני שמחליטים באיזו דרך לנקוט על מנת לטפל בנשירת השיער, מומלץ מאד לבדוק מה הגורמים לה. אחד הגורמים הנפוצים לנשירה הזו הוא השינויים ההורמונליים שעוברים על הגוף שלך. בנוסף, גם הגנטיקה מהווה גורם נפוץ נוסף לנשירת שיער, כך שאם אמא או אבא שלך סבלו ממנה, סביר להניח שגם אתן תסבלו ממנה.

יש עוד גורמים שונים ומגוונים לנשירת שיער, כאשר הבולט שבהם הוא הגורם המנטלי. במידה ואת נמצאת במצב נפשי ירוד או מתח, זה עלול לעודד מאד את תהליך נשירת השיער אצלך. לכן, במידה וזה המצב, מומלץ מאד להתייעץ עם גורם מקצועי בנוזאולקדם טיפול שיסייע לך לצאת מהמצב הזה.

איזה טיפול טבעי קיים לנשירת שיער אצל נשים?

במידה ואת סובלת נשירת שיער, אנחנו ממליצים לך לעשות בדיקות דם כלליות ולבדוק האם חסרים לך ויטמינים בגוף, במידה וכן, מומלץ מאד ליטול קפסולות ויטמינים על מנת להשלים את החוסרים הללו. בנוסף, ניתן כיום להשתמש בפורמולות צמחיות שיודעות לחזק את זקיקי השיער ולעודד את מחזור צמיחת השיער.

היתרון המשמעותי בפורמולות הטבעיות הללו בא לידי ביטוי בכך שהן לא מכילות שום חומר כימי שמזיק לשיער שלך. בנוסף, מדובר בטיפול ביתי ואת לא צריכה להגיע פיזית לאיזו שהיא מעבדה ולעצור את שגרת החיים שלך. בנוסף, מדובר בטיפול שמניב תוצאות טובות בטווח הארוך, כחצי שנה עד שנה מהרגע שהתחלת בו, כך שאנחנו מצפים ממך להיות סבלנית ככל שתוכלי בנוגע לטיפול.

כך תמנעי מנשירת שיער

כפי שציינו, תזונה היא אחד מהגורמים המרכזיים ביותר לנשירת שיער אצל נשים. לכן, מומלץ מאד לחזור לתזונה נכונה שתכלול את כל הויטמינים שאולי חסרים לכן בגוף. בנוסף, אנחנו ממליצים לך להשתמש בשמפו טבעי לחלוטין, על מנת שלא לפגוע בזקיקי השיער ולהחליש אותם, מה שיגרום במהרה לנשירה והתקרחות.

כמו כן, מומלץ מאד להפחית ככל שניתן את השימוש בפן על מנת לייבש את השיער. הפן הזה פשוט הורס את זקיקי השיער, פוגע בהם ומחליש אותם ובכך מעודד את נשיר השיער. כמו כן, מומלץ מאד להסתרק אך ורק לאחר שהשיער שלך מתייבש לחלוטין, שכן תסרוקת בשיער רטוב עלולה לגרום לכם להפעיל כוח יתר על השיער ולעודד את השירה.

אופציה נוספת ומוכחת למניעת נשירה של שיער הוא עיסוי של הקרקפת. עסי את הקרקפת שלך במשך 3 דקות אחת ליום, על מנת לעודד את זרימת הדם לקרקפת ולעכב את תהליך נשירת השיער. ממש כמו הטיפול הטבעי שציינו בסעיף הקודם, גם כאן מדובר בפעולה פשוטה שתוכלי לבצע בעצמך מבלי להיות תלויה בטובות של אחרים. זוכרת שדיברנו על הפן הנפשי? אז זה הזמן שוב לציין שבמידה ואת סובלת ממתח נפשי, מומלץ מאד לגשת ולטפל בזה בהקדם.

רוצה פרטים נוספים על המוצרים של שורשים?

כמה פרטים ואנחנו חוזרים אליך בהקדם!

חברת שורשים מחזיקה בפטנט חדשני המשקם שיער דליל, מחדש ומעבה את זקיקי השיער וסיב השערה ומעודד צמיחה מחודשת של זקיקי שיער רדומים. כל זה בטיפול ביתי טבעי ופשוט המוגן היגיינית ע״י כל תקנות משרד הבריאות לתקופת הקורונה.

כמה דברים חשובים שצריך לדעת על שורשים:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את זה:

אמפולות לחיזוק השיער – המדריך המלא

אמפולות לחיזוק שורשי השיער הן תכשירים טיפוליים מתקדמים המעוצבים לפתרון בעיות שונות הקשורות לשיער ולקרקפת. בניגוד לשמפו או מרכך, הפועלים בעיקר על משטח השיער והקרקפת, אמפולות פועלות מתחת לפני השטח ומספקות טיפול עמוק וממוקד בשורשי השיער עצמם.

קרא עוד »

רולר מזותרפיה: הפתרון להצמחת שיער ומאבק בנשירה

בעידן בו התדמית החיצונית מהווה חלק בלתי נפרד מההצלחה האישית והמקצועית, בעיות כמו נשירת שיער, התקרחות ומפרצים נתפסות כאתגרים משמעותיים. לכן אין זה מפתיע כלל, שרבים מחפשים פתרונות יעילים ומהירים לבעיות אלו, שכן השפעתן על הביטחון העצמי והתפיסה החברתית עלולה להיות כבדת משקל. 

קרא עוד »

עובד או לא? משחות סטרואיד לטיפול בהתקרחות

בעולם שבו המראה החיצוני משחק תפקיד חשוב באופן שבו אנו רואים את עצמנו ונתפסים על ידי אחרים, התקרחות ונשירת שיער יכולות להיות מקור לדאגה רבה ולהשפעה עמוקה על הביטחון העצמי. גורמים רבים יכולים להוביל להתקרחות, החל משינויים הורמונליים, דרך מחלות עור, וכלה בגורמים גנטיים וסביבתיים. 

קרא עוד »

צורות טיפול בקרחת: צורות טיפול נפוצות

התקרחות, או האלופציה, היא מצב שבו נשירת השיער חורגת מהנורמה ומובילה לדלדול או היעדרות מוחלטת של השיער באזורים מסוימים בקרקפת. מדובר בבעיה אסתטית ופסיכולוגית שיכולה להשפיע על איכות החיים של גברים ונשים כאחד. 

קרא עוד »

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר: