* התחייבות לתוצאות תוך 90 יום - או כסף בחזרה!

כל מה שרציתם לדעת על התקרחות ונשירת שיער

Hair Grow

דרכים לשמור על בריאות השיער והקרקפת בגיל המבוגר

בעולם המודרני, שבו המראה החיצוני תופס מקום חשוב בחיי היומיום, שמירה על בריאות השיער והקרקפת הופכת לנושא מרכזי בתחום הטיפוח האישי. עם התקדמות הגיל, נתקלים רבים באתגרים כמו נשירת שיער, שיער דליל ואף התקרחות. אך האם ניתן להאט את התהליכים הללו ואף להפוך אותם? במאמר זה נצלול לעומקם של מגוון פתרונות טבעיים ויעילים, ונכיר את הפורמולה המהפכנית של ‘שורשים’, המבטיחה לשנות את כללי המשחק בתחום בריאות השיער והקרקפת, גם בגיל המבוגר.

קרא עוד »
Hair Grow

שורש הבעיה: איך מתמודדים עם אובדן שיער

בעידן שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות שלנו, אובדן שיער עלול להיות חוויה מטלטלת לרבים. זהו לא רק עניין של שינוי במראה, אלא גם עניין בעל השפעה על הזהות, הביטחון העצמי ולתחושת הבריאות שלנו. 

קרא עוד »
יתרונות וחסרונות של השתלת שיער
Hair Grow

כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער

השיער שלנו חשוב לנו, הוא חלק עיקרי מהמראה החיצוני שלנו והוא משפיע רבות על ההערכה העצמית שלנו. נשירת שיער עלולה להיות תהליך לא נעים, ואחת מהדרכים לשקם ולהחזיר את השיער שאבד היא ביצוע השתלת שיער. במאמר זה נצלול לעומק הדבר ונבין מהי השתלת שיער, באילו מקרים נבצע אותה ומהם היתרונות והחסרונות בה.

קרא עוד »
בלוג

האמת על קורטיזון: כיצד הוא על נשירת שיער ומה הסיכונים

קורטיזון, הוא סוג של סטרואיד, הוא אחד מן התרופות הידועות והנפוצות ביותר בתחום הטיפול בהתקרחות, וכמו כן, משמש לטיפול במגוון רחב של מצבים רפואיים. תרופה זו מופקת מהורמונים שהגוף מייצר באופן טבעי בבלוטת האדרנל ומשחקת תפקיד חשוב בהפחתת דלקות, דיכוי המערכת החיסונית וניהול כאבים ואלרגיות. 

קרא עוד »
בלוג

כשהטיפול נגד נשירת שיער מסתבך: תופעות לוואי של תוספי תזונה

בעולם שבו המראה החיצוני תופס מקום מרכזי בתרבות הפופולרית, לא פלא שרבים מחפשים דרכים לשפר את מראה ראשם. תוספי תזונה לחיזוק השיער, המכילים ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות, הפכו לפתרון פופולרי לאותם אנשים המעוניינים להילחם בנשירת שיער, לעודד צמיחה ולשפר את הברק והחוזק של השיער. אך לצד הבטחותיהם המפתות של תוספים אלו, חשוב לזכור שכמו כל התערבות תזונתית, גם לתוספים לחיזוק השיער ישנם השפעות נוספות על הגוף.

קרא עוד »
בלוג

אלופציה פרמטורה (אלופציה סימפלקס): התקרחות המתחילה כבר לאחר גיל ההתבגרות

בעידן שבו המראה החיצוני והתדמית האישית תופסים מקום מרכזי בחיינו, מצבים רפואיים המשפיעים על המראה הפיזי יכולים להיות מקור לדאגה ולחרדה רבה. אחד מהמצבים הללו הוא אלופציה פרמטורה, ידועה גם כאלופציה סימפלקס, שהיא סוג של התקרחות המתחילה כבר בשנים המוקדמות שלאחר גיל ההתבגרות. המצב, המתאפיין בנשירת שיער מהירה ובדלילות משמעותית של השיער, יכול להשפיע על גברים ונשים כאחד, ולגרום להם לא רק לתחושות של עצב ואבדן, אלא גם להשפעות נפשיות וחברתיות רחבות יותר.

קרא עוד »
בלוג

אלופציה – הטיפולים שיחזירו את השיער שאבד

בעולם שבו המראה החיצוני תופס מקום משמעותי בחיינו, אלופציה – התקרחות – היא לא רק עניין אסתטי אלא גם מקור לדאגה וחרדה עבור רבים. במאמץ להתמודד עם התופעה, התעשייה הרפואית והקוסמטית פיתחו מגוון רחב של טיפולים ופתרונות, מתרופות ועד לשיטות טבעיות ושינויים באורח החיים.

קרא עוד »
בלוג

טיפולים ופתרונות לאלופציה

אלופציה או התקרחות, היא מצב שיכול להוביל להפחתה בביטחון העצמי ולחששות חברתיים. למרבה המזל, ישנן אפשרויות טיפול רבות ומגוונות המתאימות לסוגים שונים של אלופציה. מטיפולים תרופתיים ועד שינויים באורח החיים, ניתן למצוא פתרונות שיכולים לעזור בהפחתת התופעה או אפילו בהפסקתה.

קרא עוד »
בלוג

מפרקים את המיתוסים: הכל על קרחות ונשירת שיער

קרחת, או בשמה המדעי אלופציה, היא תופעה מורכבת של אובדן שיער המשפיעה על גברים ונשים כאחד בכל הגילאים וברחבי העולם. תופעה זו יכולה להיות זמנית או קבועה ומשפיעה לא רק על המראה החיצוני, אלא גם על הביטחון העצמי ואיכות החיים של אלו שנפגעים ממנה. בעידן שלנו קיימות מספר סיבות להתפתחות קרחת, החל מגורמים גנטיים, דרך מחלות כרוניות, תגובות לתרופות, ועד למתח נפשי או פיזי.

קרא עוד »
בלוג

סודות זקיקי השיער: כיצד לשמור על שיער מלא ובריא מהשורש ועד הקצה

בכדי להבין את החשיבות של זקיקי השיער בתהליך גדילת השיער וכן בשמירה על בריאות השיער, חשוב להתחיל בהבנת המבנה והתפקידים שלהם. זקיקי השיער אינם רק עוד מרכיב בעור הקרקפת, אלא הם גורמים פעילים המשפיעים באופן ישיר על איכות ובריאות השיער שלנו. כל זקיק שיער הוא למעשה איבר חי ופעיל, המחובר למערכת הדם והעצבים, ומשפיע על השיער, מצמיחתו וכן לבריאותו.

קרא עוד »
מיתוסים נשירת שיער
בלוג

מיתוסים על נשירת שיער

נשירת שיער היא בעיה רפואית נפוצה מאוד שמטרידה מיליוני אנשים ברחבי העולם. רבים מאיתנו חווים בשלב כלשהו בחייהם נשירת שיער

קרא עוד »
עיבוי שיער
בלוג

עיבוי שיער

שיער בריא ובעל נפח הוא מראה מושך ואסתטי שרבים מאיתנו שואפים אליו. לצערנו, קיימים גורמים רבים שעלולים לפגוע בבריאות השיער

קרא עוד »
כדורים לשיער
בלוג

כדורי קסם לשיער בריא? האמת על כדורים להצמחת שיער

כדורים לנשירת שיער הפכו לפופולריים מאוד כתוספת תזונה לטיפול בבעיות שונות הקשורות לשיער ולקרקפת. האם הכדורים הללו באמת יכולים לסייע בעצירת נשירת שיער וקידום גדילה בריאה של שיער חדש? במאמר זה נבחן את הרכב הכדורים, אופן השימוש בהם ויתרונותיהם האפשריים. ננתח באופן ביקורתי האם הכדורים אכן מהווים “כדורי קסם” לשיער או שמא מדובר רק בהשפעה מוגבלת. תזונה נכונה, אורח חיים בריא ומעקב רפואי עדיין מהווים את הבסיס לשיער בריא. האם כדורים לנשירת שיער יכולים להיות תוספת יעילה לטיפול זה? נברר זאת יחדיו.

קרא עוד »
נשירת שיער
בלוג

טיפול טבעי להצמחת שיער ומניעת התקרחות

נשירת שיער והתקרחות הן בעיות נפוצות שמהן סובלים גברים ונשים רבים. הסיבות לכך מגוונות – מתח נפשי, חוסר איזון הורמונלי, תורשה גנטית ועוד. למזלנו, קיימים טיפולים טבעיים רבים שיכולים לסייע בעצירת נשירת השיער ואף בעידוד צמיחתו מחדש. במאמר זה נסקור את הסיבות השכיחות לנשירת שיער והתקרחות, נציג מגוון טיפולים טבעיים יעילים להתמודדות עם הבעיה ונחלק המלצות כלליות לשמירה על בריאות השיער.

קרא עוד »
התקרחות
Hair Grow

נשירת שיער פתאומית

לשיער שלנו יש חשיבות גבוהה, הוא יכול לשקף בעבורנו (ובעבור אחרים) את הזהות שלנו, את מי שאנחנו ואת הבריאות שלנו. נשירת שיער פתאומית היא חוויה לא נעימה והרבה פעמים גם מלחיצה בעבור מי שחווה אותה. במאמר זה נעמיק בתופעה כדי להבין מהי נשירת שיער פתאומית, כיצד נוכל לאבחן אותה בזמן, מה יכול לגרום לה ומה ניתן לעשות כדי לטפל בה.

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

מפרצים בשיער

כאשר זקיקי שיער שלנו נפגעים או נחלשים, ובכלל – כשהתפקוד שלהם לא אידיאלי, אנחנו נתחיל לחוות מפרצים בשיער. הזקיקים הם מבנים קטנים דמויי צינור בעור המייצרים שיער. הם ממוקמים בדרמיס, השכבה השנייה של העור, ואחראים על הצמיחה, הצבע והמרקם של השיער שלנו. כל שערה בגופנו, מקצה ראשנו ועד קצות אצבעות הרגליים, צומחת מתוך זקיק שיער. בתוך הזקיקים הללו נמצאים הקרטינוציטים, שהם סוג התא העיקרי לייצור שיער, והם מתרבים ומתבגרים ליצירת פירי שיער.

קרא עוד »
Hair Grow

לא רק באוכל: רוזמרין לנשירת שיער

רוזמרין הוא תמצית צמחית המופקת מעלי הצמח רוזמרינוס. מחקרים הראו כי רוזמרין יכול לעזור בטיפול בנשירת שיער בכך שהוא מעודד גדילה של שיער חדש. רוזמרין פועל על ידי הגברת זרימת הדם לקרקפת ולזקיקי השיער, מה שמאפשר לשיער לצמוח. בנוסף, רוזמרין עוצר את האנזים 5-אלפא רדוקטאז שגורם למיני-דלדול. שילוב של רוזמרין עם מינוקסידיל יכול לשפר את יעילות הטיפול בנשירת שיער.

קרא עוד »
תמצית הדס לנשירת שיער
Hair Grow

תמצית הדס לנשירת שיער – האם זה באמת עוזר?

נשירת שיער היא תופעה שיכולה לפגוש את כולנו, גברים ונשים כאחד. זו יכולה לתפוס אותנו בגילאים שונים, מצבים שונים ובהתאם לבעיות רפואיות. לעיתים לא נוכל לזהות על פני השטח את שורש הבעיה. נשירת שיער היא תופעה לא נעימה במיוחד ולרוב היא תופסת אותנו לא מוכנים, ישנם לא מעט תכשירים ומוצרים בשוק אשר עוזרים למנוע נשירה, חלקם עוזרים יותר חלקם פחות. לפני שאתם הולכים לטיפולים כימיים ו/או כירורגים ומוציאים עשרות אלפי שקלים – החלטנו לרכז עבורכם מספר טיפים לשיטות אלטרנטיביות לטיפול בנשירת שיער.

קרא עוד »
שמן מנטה לנשירת שיער
Hair Grow

האם שמן מנטה באמת יעיל לנשירת שיער?

כאשר אנחנו יוצאים למסע אחורה בזמן אנו רואים לא מעט תרבויות מייחסים לשמן המנטה סגולות של ממש. בשנים האחרונות אנו רואים חזרה של שמן המנטה לאופנה וניתן להגיד היום בפה מלא שהוא חזר בחזרה אל העולם שלנו ובגדול. שמן המנטה בעל סגולות רבות, ביניהם ניתן לראות לא מעט חומרים אנטי דלקתיים, משככי כאבים ואף בעל יתרונות לטיפול בבעיות שיער וקרקפת. על מנת לא להשאיר אתכם בערפל החלטנו לרכז עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי אודות שמן המנטה ולמה הוא יעיל לשיער שלכם.

קרא עוד »
לבנדר לנשירת שיער
Hair Grow

אזוביון לנשירת שיער: האם מדובר בטיפול יעיל?

לא מעט אנשים הסובלים מהתקרחות ונשירת שיער מחפשים אחר נרות אודות טיפולים שיעזרו להם לשמור על השיער, לחזק את סיב השערה ואף לעצור את ההתקרחות. בשנים האחרונות אנו רואים יותר מודעות לתרופות מן הצומח המשמשים לנשירת שיער ביניהם אזוביון. אזוביון מוכר לנו יותר בשם “לבנדר” ומדובר בצמח בעל מספר רב של יתרונות. מה הוא הלבנדר ואיך הוא יכול לעזור לנו? ריכזנו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי.

קרא עוד »
תמצית קורנית לנשירת שיער
Hair Grow

תמצית קורנית לנשירת שיער

גם האדם הבריא ביותר מאבד ביום בממוצע בין חמישים ל-מאה שיערות ביום. כאשר כמות השערות היומית שנושרת היא מעל למאה סביר להניח שאתם סובלים מנשירת שיער. יחד עם זאת, זה לא סוף העולם וישנם לא מעט דרכים לטפל בנשירת שיער בצורה טבעית וללא התערבות חיצונית וכימית. ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם למנוע נשירת שיער.

קרא עוד »
Hair Grow

דקל ננסי לנשירת שיער

בעיה המעסיקה נשים וגברים רבים הינה איך להתמודד עם נשירת השיער. אחד הפתרונות, שהשימוש בו הולך וגובר, הינו דקל ננסי לשיער. אחוז גבוה ביותר של אנשים יסבול מנשירת שיער בשלב כזה או אחר בחיים. השיער מהווה פעמים רבות רכיב מרכזי מזהותו של אדם. לפיכך – יש להכיר את הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם נשירתו.

קרא עוד »
מה הסיכונים בהשתלת שיער
Hair Grow

מה הסיכונים בהשתלת שיער ומה חשוב לבדוק?

השתלת שיער היא הליך כירורגי פופולרי למדי בשנים האחרונות, וגברים רבים משתמשים בשביל להחזיר לעצמם את המראה השופע. על אף סיכויי ההצלחה הגבוהים של השתלת שיער, ככל הליך כירורגי גם כאן קיימים סיכונים מסוימים. במאמר הבא נפרט מהם ומה חשוב לבדוק בהקשר זה.

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

שיער דליל – גורמים, מניעה וטיפול​

שיער דליל הוא בעיה נפוצה שעלולה להשפיע על אנשים בכל הגילאים. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל גנטיקה, גיל, מצבים רפואיים או כתוצאה מטיפולים שעברתם. גם נשים עלולות לסבול משיער דליל, אך הוא נפוץ יותר בקרב גברים. אם יצא לכם לחקור מעט על התופעה, יתכן כי אתה חושש שהיא הגיעה עד אליך. 

קרא עוד »
הצמחת שיער
בלוג

טיפול להצמחת שיער לגברים: כך עושים זאת נכון

מרגישים שהשיער נושר ולא יודעים מה לעשות? מפחדים להקריח? הגעתם למקום הנכון, לנו יש את הפתרון עבורכם. במאמר הבא נסביר מה הגורמים הנפוצים לנשירת שיער והתקרחות בקרב גברים וגם, מה אפשר לעשות על מנת לעודד הצמחת שיער? כל התשובות כאן.

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

מראה טבעי: הכל על טיפול טבעי להתקרחות

מרגישים שהשיער שלכם הופך לדליל יותר מידי יום? חוששים ליטול תרופות או לעשות השתלת שיער? הגעתם למקום הנכון. במאמר הבא נסביר איך ניתן להצמיח שיער בשיטה טבעית, מה היתרונות שלה וגם, האם אתם מתאימים לשיטה? כל התשובות לפניכם.

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

נשירת שיער בגלל הורמונים: מה הגורמים ואיך מטפלים?

גם אתם מרגישים שהשיער שלכם הופך לדליל יותר מיום ליום? חשוב לנו שתבינו שאתם לא לבד, אתם נמצאים למעשה בחברה טובה שהיא אפילו לא קטנה. במאמר הבא נסביר מה הגורם הנפוץ ביותר להתקרחות בקרב גברים, איך ניתן למנוע את ההתקרחות וגם, למי הטיפול מתאים? כל התשובות.

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

נשירת שיער בגיל ההתבגרות: מה הגורמים ואיך מטפלים?

נמצאים בגיל ההתבגרות והשיער שלכם נושר? אין לכם מה להיכנס לפאניקה, מדובר בתופעה די נפוצה ואתם ממש לא היחידים שזה קרה להם. במאמר הבא נסביר מה הגורמים לנשירת שיער בגיל ההתבגרות וגם, איך תוכלו לטפל בזה? כל התשובות לפניכם.

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

טיפול טבעי בנשירת שיער לגברים

גברים רבים נקלעים למשבר אמיתי כאשר הם מבינים שהם מאבדים את השיער שלהם ומתחילים להקריח. הביטחון העצמי עלול להיפגע ויש השפעה גם על תחומים רבים בחיים, כולל התחום האישי, הזוגי ולעיתים גם המקצועי. 

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

טיפול בנשירה לגבר

ישנו רגע מסוים בחייהם של הרבה גברים, בו הם מגלים כי הם מתחילים לאבד את השיער שלהם. המבט הזה במראה, שמגלה שישנה התחלה של מפרץ, או נקודה ריקה במקום בו היה פעם שיער, הוא מבט מלחיץ, שגורם לאנשים להרגיש זקנים ולא טוב עם עצמם. 

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

טיפולים בנשירת שיער

החלום של הרבה אנשים הוא שיער מלא ושופע, הממשיך לגדול בצורה אחידה עד גיל מאוחר. עם זאת, המציאות היא שונה לחלוטין והרבה מאוד גברים, וגם קצת נשים, סובלים מהקרחה ואובדן של שיער, גם מגיל צעיר. 

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

פתרון לנשירת שיער תורשתי

ההורים שלנו מורישים לנו הרבה מאוד אלמנטים – הן מבחינת הגנים והן מבחינת ההתנהגות. אולם אחד מהאלמנטים התורשתיים הפחות מבוקשים הוא נושא איבוד השיער. נשירת שיער היא תופעה ידועה ונפוצה ביותר, בעיקר אצל גברים, אך גם אצל נשים, ואנשים רבים מבלים זמן רב במציאת פתרון לנשירת שיער תורשתי הן מבחינה נקודתית, והן באופן קבוע. האפשרויות כיום הן רבות, ואנשים יכולים להתנסות עד שהם מוצאים את הפתרון האידאלי להם.

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

פתרון לנשירת שיער

תהליך ההתקרחות הוא תהליך טבעי אשר מתרחש אצל הרבה מאוד גברים ונשים כאשר הם מגיעים לגיל הבגרות. מרבית המקריחים הם כמובן גברים, הנמצאים בעשור השלישי או הרביעי לחייהם, ומתחילים לחוות סימנים פיזיולוגיים של הזדקנות על כל המשתמע מכך. 

קרא עוד »
התקרחות
בלוג

נשירת שיער גברים

נושא האסתטיקה הוא נושא חשוב מאוד עבור גברים ונשים כאחד בימינו. יש חשיבות גדולה למראה החיצוני ולטיפוח, ולכן אנשים משקיעים בכך מאמץ רב. נשים מתאפרות, מסתפרות, מטפלות בציפורניים ובהורדת שיער באופן תכוף ועושות הרבה פעולות על מנת לשמר את הלוק האסתטי שלהן, בעוד גברים גם הם משתמשים בתכשירים שונים ועושים גם הם מאמץ להיראות טוב. 

קרא עוד »
Hair Grow

החיים נוחים יותר בזכותם: הממציאים והיזמים ששינו את חיינו לטובה – ונותרו אלמונים

אנחנו חיים בעולם מדהים, ולפעמים קל לנו לשכוח את זה. אם תחשבו על זה קצת,  החיים שלכם היו יכולים להיות שונים לגמרי אם הייתם נולדים כמה שנים קודם לכן.  המין האנושי זכה לסקרנות שלא קיימת אצל אף יצור אחר בטבע, ובמקביל לזה אנחנו נהנים גם מיכולות קוגנטיביות גבוהות שמאפשרות לנו לקחת את המציאות – ולהתאים אותה לצרכים שלנו. 

קרא עוד »
Hair Grow

איך מרגיש מישהו שהחליט לטפל בנשירת שיער? סיפורו של צביקה והתהליך שעבר

כשהיינו קטנים, לימדו אותנו שגבר זה סילבסטר סטלון, ארנולד שוורצנגר או צ’אק נוריס. גברים חזקים, עם מילה – ובלי רגשות.  יחד עם הימים שעוברים, ההתבגרות וההתפכחות, כל אחד כבר יכול להבין שעם כל הרצון הטוב, אנחנו לא אף אחד מהגברים האלה. 

קרא עוד »
Hair Grow

3 נקודות קריטיות לפני שמחליטים על טיפול בנשירת שיער

כל מי שחיפש בשנים האחרונות פתרונות לנשירת שיער לגברים, גילה שיש המון אפשרויות ואינספור חברות שעוסקות בתחום הזה. גברים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים מול כל השפע הזה בחוץ, כשכל מה שהם רוצים זה שיהיה להם גם שפע בשיער. 

קרא עוד »
Hair Grow

לחץ נפשי: כך תתמודדו עם “אבי המחלות” ותחזירו את השקט לחיים

יש משפט שאומר שהחיים זה לא תקופה קלה. המשפט הזה די נכון, הרי במהלך החיים אנחנו נתקלים בהמון מצבים וסיטואציות לא פשוטות. הרבה פעמים מופעל עלינו לחץ בעבודה, עלולות לצוץ בעיות בזוגיות ובמשפחה, ואפילו לא נתחיל לדבר על לחץ כלכלי, שיכול להכריע כל אחד מאיתנו. 

קרא עוד »
Hair Grow

שנה של בריאות: כל הדברים שכדאי לכם לאכול – ואיך לאכול אותם

הבריאות שלנו מתחילה מבפנים. היום כל אחד יודע את זה. כל מה שאנחנו מכניסים לגוף משפיע על הבריאות שלנו, על הנראות שלנו ואפילו על הריח שלנו.  מדובר במשהו כל-כך בסיסי, ולכן מפתיע שזה לא תמיד טבוע בנו. הרי מה יותר הגיוני מכך שהגוף שלנו יגיד לנו בדיוק מה הוא צריך? במקום זה הגוף שלנו מושך אותנו לסוכר ולפחמימות – ואלה לא תמיד בריאים עבורנו.

קרא עוד »
Hair Grow

משתגעים בסגר? קבלו 5 דברים שאתם חייבים לעשות עכשיו כדי לנצל אותו

התקופה האחרונה מבלבלת מאוד את כולנו. מצד אחד, מגיפת הקורונה משתוללת ובכל יום יש יותר ויותר נדבקים – ולא ברור איך אנחנו יוצאים מזה.  מצד שני, בכל יום הסביבה שלנו משתנה, ודברים שמותר היה לעשות אותם אתמול, היום כבר אי אפשר לעשות. פעם מותר לצאת עם חברים, פתאום אסור לשבת בשום מקום. אתמול היה מותר ללכת לאן שרוצים, היום צריך להישאר ברדיוס של קילומטר מהבית. 

קרא עוד »
Hair Grow

הדרך לשיער מלא מתחילה בצלחת: כל המזונות שמחזקים את השיער

היום כל אחד כבר יודע שהתזונה שלנו משפיעה עלינו מאוד. למעשה, התזונה שלנו היא הדלק של הגוף וממש כמו מכונית – אם לא ניתן לגוף את הדלק המתאים לו, הבלאי יהיה גבוה יותר.  כבר משחר ההיסטוריה, האדם הבין שמאכלים שונים יכולים לסייע בפתרון בעיות רפואיות או הפוך – לגרום להם. האדם השתמש בכל הטבע שסביבו כדי לרקוח תרופות, להקל על בעיות רפואיות וגם ליצור רעל. 

קרא עוד »
Hair Grow

טיפול בנשירה לגבר: כך חזר השיער לראשם של שני תאומים מפתח תקווה

“אם היו אומרים לי לפני שנתיים שיש טיפול בנשירת שיער, אבל כזה שעובד באמת – בחיים לא הייתי מאמין!”, ככה פתח אבי כהן, בן 24 מפתח תקווה, את השיחה איתי. ביקשתי לדבר איתו ועם אחיו התאום, שימי, שעשו שינוי בחיים, והפכו לסיפור הצלחה בתחום הטיפול בנשירה לגברים.

קרא עוד »
Hair Grow

שאלנו 4 גברים שונים “מה זה להיות גבר”, והתשובות שלהם עשויות להפתיע

התקופה האחרונה יכולה לבלבל כל אחד. אנחנו לא מדברים רק על הקורונה, ששינתה את הדרך שבה אנחנו עובדים, מבלים ומבקרים את ההורים – אלא בכלל, תקופה מבלבלת עבור גברים. פעם היה פשוט להיות “גבר” – היית מוצא עבודה וזורם איתה עד הפנסיה ומפרנס בכבוד את המשפחה. המודל לחיקוי היה ברור מאוד: גבר זה אדם חזק, מרוויח ויפה. ממש ג’יימס בונד – מישהו שכל הנשים רוצות להיות איתו, וכל הגברים רוצים להיות כמוהו.

קרא עוד »
Hair Grow

התקרחות גברית: זה באמת נורא כמו שאתה חושב?

כבני אדם, יש לנו נטייה לחשוב שמה שאנחנו חושבים ומרגישים – זה הדבר הנכון. מי שמצביע ימין מבין שהוא צודק, אבל ככה מרגיש גם מי שמצביע שמאל. אלה שלובשים חליפות לעבודה בטוחים שכך צריך להיראות אדם עובד, לעומת אלה שמתלבשים פחות מהודר – כי מה קשור הבגדים לכסף?

קרא עוד »
Hair Grow

מורה נבוכים לטיפול בנשירת שיער: היתרונות והחסרונות של כל השיטות

התקרחות גברית היא תהליך טבעי ברוב המקרים. קו השיער של רוב הגברים ילך ויתרחק מאזור קדמת הראש ומהצדדים בשלב כזה או אחר בחיים.  למעשה, עד גיל 70, כ- 80% מהגברים יתמודדו עם התקרחות כלשהי, או עם הידלדלות של שיער הראש. 

קרא עוד »
Hair Grow

נשירת שיער בגלל הורמונים: למה הגוף שלנו עושה לנו את זה?

הרבה אנשים חושבים דווקא על נשים והריון כשהם שומעים את המילה “הורמונים”, אבל גם לגברים יש הורמונים שמשפיעים בין השאר על הבריאות שלנו ועל איך שאנחנו נראים. במאמר הזה נתמקד במה שקורה בתוך הראש. אם נכנס רגע לעומק הקרקפת, נוכל להבין טוב יותר מה קורה לנו על הראש. בסופו של דבר ידע זה כוח, והידע הזה יוכל לסייע לכם במניעה של נשירת שיער – אז אל תשאלו את עצמכם איך למנוע נשירת שיער, אלא פשוט תקראו ותבינו.

קרא עוד »
Hair Grow

מהי הדרך היעילה ביותר למניעת התקרחות?

יש האומרים כי למראה השיער שלנו יש השפעה גבוהה על רמת הביטחון והדימוי העצמי. קבוצת האנשים החווים התקרחות בשיער מתחלקת ל- 2. יש כאלה שרוצים לטפל בהתקרחות כי זה מפריע להם, ויש כאלה שנהנים מהמראה החדש ואוהבים את הקרחת החדשה שלהם. 

קרא עוד »
Hair Grow

נשירת שיער לגברים: למה זה קורה והאם ניתן להחזיר את השעון אחורה

כשזה מגיע לנשירת שיער גברים רבים מוצאים עצמם אובדי עצות. רובם רוצים לטפל בזה אבל לא יודעים אם זה אפשרי בכלל. וגם אם כן – איך ניגשים לזה? כדי להבין מה עושים נגד נשירה, חשוב להבין קודם כל מה גורם לתופעה המרגיזה הזאת. 

קרא עוד »
Hair Grow

מה עושים לגבי נשירת שיער? לאביב מצפון הארץ יש תשובה מניסיון

אם הגעת לכאן, כנראה גם אתה שואל את עצמך מה עושים לגבי נשירת שיער. השאלה הזאת לא מטרידה רק אותך. למעשה, עד גיל 70, רוב הגברים סובלים מהתקרחות, וכשאנחנו אומרים רוב, אנחנו מתכוונים ללא פחות מ-80% מהגברים שסובלים מנשירה.

קרא עוד »
Hair Grow

טיפול בנשירת שיער חמורה

נשירת שיער הוא משהו שרבים ורבות מאיתנו חווים וחוות במהלך החיים. בעוד יש נשירות שהן זמניות ונגרמות כתוצאה משינויים באורח החיים שלנו או בתקופות מסוימות כמו תקופות סטרס, לאחר לידה וכדומה, יש נשירות כרוניות המבוססות על מצב גנטי נתון והן מחמירות ככל שהזמן עובר. במאמר הבא בחרנו להציג בפניכם את הסיבות העיקריות הגורמות לנשירת שיער חמורה ועל דרכי הטיפול בה. 

קרא עוד »
Hair Grow

איך למנוע נשירת שיער – מהן השיטות שעובדות?

השוק מציע אינספור שיטות וטיפולים למניעה וטיפול בנשירת שיער והתקרחות גברית. חלק מהשיטות לא יעילות כל וכלל, חלקן תורמות לטיפול אך גורמות על הדרך להופעה של תסמינים ותופעות לוואי לצד כמה טיפולים שאכן מעודדים עצירה של הנשירה, אך לאו דווקא תורמים להתעבות שלו ולהחזרת הצמיחה של זקיקי השיער.

קרא עוד »
Hair Grow

מברוס ויליס ועד מופע שנות ה-70: התרבות והיחס שלנו לגברים מקריחים

אחד הדברים הראשונים שאנחנו שמים לב אליו כשאנחנו פוגשים אדם חדש זה השיער שלו. זה קורה למרות שיש לנו המון דברים לשים לב אליהם: הגובה, הלבוש, צבע העור וכו’.  העניין הוא שבדרך כלל, אלא אם יש הלבוש מאוד בולט או שמדובר באדם גבוה מאוד – השיער הוא אחד הדברים שיותר בולטים לנו לעין. 

קרא עוד »
Hair Grow

ללכת עם ראש מורם ומלא – טיפול טבעי בהתקרחות

למעלה מ-40% מהגברים בין גיל 18-40 חווים תופעה המכונה התקרחות גברית טיפוסית. בלמעלה מ-90% מהמקרים מדובר בגורם גנטי או הורמונלי. התבנית המוכרת לנשירת שיער והתקרחות היא כאשר מתחילה נשירה מאזור המפרצים, לאחר מכן הנשירה עוברת לקודקוד ועם הזמן שני האזורים הללו נפגשים.

קרא עוד »
Hair Grow

מה עושים נגד התקרחות גברית? 7 כללים חשובים לפני שמתחילים

גברים רבים מתמודדים עם התקרחות גברית, והרבה מהם שואלים את עצמם איך למנוע נשירת שיער. מי שמחפש דרכים להחזיר את השיער אל הראש, עלול למצוא את עצמו מול מגוון של אפשרויות שונות. המגוון הרחב של תכשירים, טיפולים ותרופות סבתא עלול לבלבל כל אחד. איזו דרך עדיפה? מה חשוב לבדוק לפני שמשלמים על מוצר להצמחת שיער או על טיפול נגד נשירת שיער לגברים?אספנו עבורכם כמה כללים חשובים לפני בחירה בתכשיר או בטיפול לחיזוק השיער.

קרא עוד »
התקרחות בגיל צעיר
Hair Grow

4 דרכים להתמודד עם התקרחות בגיל צעיר

בתור גברים, אנחנו מחונכים להיות פחות עסוקים במראה שלנו מאשר נשים. יכול להיות שזה עניין תרבותי או אזורי, ויכול להיות שזה פשוט משהו שנדבק בנו מאז שהיינו חוזרים למערה עם הציד היומי – רעבים ומותשים. למי יש כוח להסתרק במצב כזה?

קרא עוד »
Hair Grow

למה אנחנו כאלה רגישים לשיער שלנו, ומה עושים עם נשירת שיער?

גברים ישראלים רבים שואלים את עצמם לפחות פעם ביום “מה עושים עם נשירת שיער”? אגב, הרבה מהם מתביישים לשאול חברים או בני משפחה את השאלה הזאת, אז הם פשוט פונים לד”ר גוגל. רובם שמחים לגלות שיש לנשירת שיער טיפול טבעי.

קרא עוד »
Hair Grow

פתרון לנשירת שיער: איך לא חשבו על זה קודם?

טיפול בנשירת שיער, אבל כזה שעובד, נתפס בעיני הרבה גברים כ”גביע קדוש” – סוג של שאיפה רחוקה, פנטזיה ויש כאלה שיגידו שמדובר אפילו באשליה. אמנם אנחנו כבר במאה ה-21, ישנם גברים רבים שאוהבים מאוד את הקרחת שלהם, וחיים איתה בשלום.

קרא עוד »
Hair Grow

פתרון לנשירת שיער תורשתי – יש דבר כזה בכלל?

התקרחות גברית אינה דבר של מה בכך. נכון, הרבה גברים מקריחים, ויש כאלה שנהנים מזה והקרחת מתאימה להם בול. אבל יש לא מעט גברים שלא נהנים מזה. איבוד שיער גורם לנו פעמים רבות לפגיעה בביטחון העצמי ולתחושת חוסר אונים. 

קרא עוד »
Hair Grow

טיפול טבעי בנשירת שיער לגברים: זה באמת עובד? מסתבר שהתשובה מורכבת

בואו נהיה כנים רגע עם עצמנו: אם נכנסתם לקרוא את הכתבה הזאת – אתם מתמודדים עם נשירת שיער. זה בסדר, אתם במקום בטוח. כמה מהחברים הכי טובים שלי היו במצב שלכם.  גברים שמתמודדים עם התקרחות מתחלקים לשלושה סוגים: א. אלה שמוטרדים בגלל זה, ב. אלה שלא אכפת להם, ג. גברים שחתמו קבע. בצבא לאף אחד לא אכפת אם יש לך או אין לך שיער. 

קרא עוד »
Hair Grow

טיפול טבעי בנשירת שיער: מדוע זה עדיף על פני תכשירים כימיים

יש לרבים מאיתנו נטייה לקחת ללב נשירת שיער. בעוד שאצל אחרים התופעה הטבעית הזאת לא משפיעה עד כדי כך, לא מעט גברים מרגישים לא נוח כאשר הם מאבדים שיער. אם אתם מזדהים עם התחושה הזאת, חשוב שתדעו שאתם לא לבד. יש המון גברים כמוכם, שלא אוהבים את העובדה שהם מקריחים.

קרא עוד »
Hair Grow

ימי הקורונה המלחיצים: תופעת הלוואי שאיש לא מדבר עליה

נגיף הקורונה שמתפשט בעולם שינה את החיים של כולנו. זה לא משנה אם אתם צעירים ובריאים או שאתם בקבוצת סיכון כלשהי – אי אפשר להתעלם מהדבר הזה שמטלטל את כל העולם. הוא החל את דרכו בסין, ומהר מאוד התפשט אל כל העולם, וההשפעות שלו עדיין לא ברורות לחלוטין. מה שברור הוא, שאנחנו עדיין לא יודעים איך תסתיים התקופה הזאת, ומתי. 

קרא עוד »

רוצה להציל את השיער שלך? דבר איתנו